بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
«سیمان تیپ ۲ پاکتی» درآمدزاترین محصول سیمان خزر؛

درآمد‌های "سخزر" ۷ درصد کاهش پیدا کرد

درآمد‌های
گران‌ترین محصول به فروش رفته سیمان خزر طی این دوره یک‌ماهه مربوط به «سیمان تیپ ۲ پاکتی» با ۵۰۲ هزارتومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته ۲ درصد اُفت نرخ را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۵۳۵۷۰

سیمان خزر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان خزر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود که از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه شناسایی کرد را برابر با ۴۴۰ میلیارد ریال به ثبت رساند و طی ۱۰ ماه گذشته نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی به ۴،۲۵۷ میلیارد ریال رسید.

درآمدی که سیمان خزر در دی‌ماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به بازار داخلی بود و در سال مالی جاری فروش خارجی نداشت، عمده‌ترین درآمدی که این شرکت سیمانی طی ۱۰ ماهه گذشته به ثبت رساند متعلق به شهریورماه بود.

عملکرد ماهانه سیمان خزر+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی "سخزر" تا دی‌ماه ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش، میزان درآمدی که سیمان خزر از فروش محصولات در دی‌ماه شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته ۷ درصد کاهش پیدا کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۶۹ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد، درآمدی که طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال جاری به ثبت رسیده با ۱۲۱ رشد همراه بود.

روند ثبت درآمدهای سیمان خزر+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که سیمان خزر در دی‌ماه از فروش محصولات کسب کرد متعلق به محصول «سیمان تیپ ۲ پاکتی» بالغ‌بر ۲۹۷ میلیارد ریال بود که نسبت به آذرماه با کاهش ۱۱ درصد همراه بود و نرخ فروش این محصول ۵۰۲ هزارتومان در ازای تن اعلام شد، پس‌ازآن نیز «سیمان تیپ ۲ فله‌ای» با ۱۴۳ میلیارد ریال قرار داشت که ۲ محصول به فروش رفته سخزر را تشکیل می‌دهند.

گران‌ترین محصول به فروش رفته سیمان خزر طی این دوره یک‌ماهه مربوط به «سیمان تیپ ۲ پاکتی» با ۵۰۲ هزارتومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته ۲ درصد اُفت نرخ را تجربه کرد و در مقایسه با سال گذشته نیز ۶۲ درصد رشد نرخ را به همراه داشت.

مقدار فروش سیمان خزر در دی‌ماه

بر پایه این گزارش، سیمان خزر در دی‌ماه ۹۸،۰۰۴ تن از محصولات خود را در بازار داخلی توانست به فروش برساند و طی ۱۰ ماه گذشته نیز مقدار فروش محصولات خود را برابر با ۹۸۸،۵۰۴ تن اعلام کرد، مقدار فروش ماهانه این شرکت سیمانی نسبت به آذرماه ۶ درصد کاهش پیدا کرد.

فروش ماهانه سیمان خزر+بورس نیوز

از ابتدای سال مالی تاکنون نیز درآمد‌های سخزر ۶۰ درصد افزایش را در مقایسه سال گذشته افزایش یافت، فروش محصولات این شرکت سیمانی از محصولات «سیمان تیپ ۲ فله» و «سیمان تیپ ۲ پاکتی» بود.

بیشترین مقدار فروش در دی‌ماه مربوط به محصول «سیمان تیپ ۲ پاکتی» با ۵۹،۱۷۴ تن بود و «سیمان تیپ ۲ فله» نیز ۳۸،۸۳۰ تن فروش رفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند صعودی درآمد
سیمان خزر در مهرماه باکاهش درآمد ۳۴ درصدی روبه‌رو بود؛

روند صعودی درآمد "سخزر" پس از ۲ ماه متوقف شد

ارسال نظر