بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
ثبت تراز مثبت ۲۲ درصدی
بیشترین درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در دی‌ماه به دست آورد مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «خرید دین» به ترتیب با مبالغ ۱۴،۲۰۴ میلیارد ریال و ۱،۷۱۸ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۳۵۸۲

بانک اقتصاد نوین+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک ماهه را برابر با ۱۸،۱۶۱ میلیارد ریال اعلام کرد و طی ۱۰ ماهه گذشته نیز درآمدی که از تسهیلات اعطایی به دست آورده بالغ‌بر ۱۶۲،۵۵۲ میلیارد ریال بود، در دی‌ماه موفق به ثبت تراز مثبت ۲۲ درصدی شد.

مبلغ ارائه‌شده بابت میزان پرداختی "ونوین" برای سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در دی‌ماه بالغ‌بر ۱۴،۹۳۹ میلیارد ریال بود، از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه نیز مجموع پرداختی‌های این بانک جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری برابر با ۱۳۸،۵۴۲ میلیارد ریال شناسایی شد، همچنین "ونوین" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را طی این دوره ۳۰,۴۲۵ میلیارد ریال ارائه کرد.

عملکرد ماهانه ونوین+بورس نیوز

تسهیلات وصولی به ثبت رسیده بانک اقتصاد نوین در دی‌ماه سال جاری برابر با ۲۴۹،۳۹۹ میلیارد ریال بود که نسبت به ماه گذشته ۲۰۷ درصد افزایش پیدا کرد.


بیشتر بخوانید: حفظ تعادل درآمد‌ "ونوین" طی ۴ ماهه گذشته


مقدار درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

بر پایه این گزارش، درآمدی که بانک اقتصاد نوین در دی‌ماه سال جاری به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته رشد ۴ درصدی را تجربه کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با ۷۱ درصد رشد مواجه بود، درآمد‌های شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی طی ۱۰ ماه گذشته رشد ۱۱۵ درصدی را به همراه داشت.

روند درآمدهای اقتصاد نوین+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در دی‌ماه به دست آورد مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «خرید دین» به ترتیب با مبالغ ۱۴،۲۰۴ میلیارد ریال و ۱،۷۱۸ میلیارد ریال بود، همچنین درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی ۸ درصد بیشتر از متوسط درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی طی ۹ ماه گذشته بود.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین"

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بر اساس متن فوق میزان پرداختی‌های بانک اقتصاد نوین در دی‌ماه سال جاری برابر با ۱۴،۹۳۹ میلیارد ریال بود که ۲ درصد کاهش را تجربه کرد، پرداختی‌های بانک اقتصاد نوین جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری طی ۱۰ ماه گذشته برابر با ۱۳۸،۵۴۲ میلیارد ریال اعلام شد.

روند پرداختی سود سپرده های سرمایه گذاری ونوین+بورس نیوز

بانک اقتصاد نوین در دی‌ماه میزان تسویه سپرده‌های طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۴،۵۵۱،۳۰۶ میلیارد ریال به ثبت رساند که ۲۵۷ درصد بیشتر از ماه گذشته بود، بیشترین پرداختی بانک اقتصاد نوین جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در بخش «سپرده‌های بلندمدت دوساله» با ۱۰،۱۲۸ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر