بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
در بیست و چهارمین رتبه بندی IMI100 اعلام شد؛

هلدینگ سیمان غدیر، برترین هلدینگ سیمانی از نظر شاخص فروش

هلدینگ سیمان غدیر، برترین هلدینگ سیمانی از نظر شاخص فروش
در بیست و چهارمین رتبه‌بندی IMI۱۰۰ که بر اساس اطلاعات سال مالی ۱۳۹۹ انجام شده است، هلدینگ سیمان غدیر موفق به کسب جایگاه ۱۵۵ در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران و دریافت عنوان "رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه سیمان" و "رتبه اول از نظر شاخص بازده فروش در گروه سیمان" شد.
کد خبر : ۲۵۳۶۲۳

هلدینگ سیمان غدیر+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی هلدینگ سیمان غدیر، در بیست و چهارمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود، شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر با درآمد بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال توانسته است در لیست شرکت‌های برتر ایران از نظر میزان درآمد قرار گیرد.

هلدینگ سیمان غدیر+بورس نیوز

سازمان مدیریت صنعتی، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را برای سالیان متوالی انجام داده است. این فهرست با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارائه می‌دهد و به مدیران، سیاستگذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.

هلدینگ سیمان غدیر+بورس نیوز

این رتبه‌بندی بر اساس اطلاعات مالی مندرج در صورت‌های مالی شرکت‌ها است که در پاسخ به فراخوان عمومی و مکاتبات مستقیم به‌دست می‌آید.

شایان ذکر است هلدینگ سیمان غدیر مدیریت ۶ شرکت برتر در صنعت سیمان در نواحی مختلف کشور را در اختیار دارد و شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ نیز همه در رتبه بندی جدید، با ارتقاء رتبه نسبت به سال گذشته، در بین شرکت‌های برتر کشور قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

"سغدیر" با خود ۲عرضه‌اولیه دیگر آورد

مدیرعامل این شرکت سرمایه‌گذاری خبرداد:

"وغدیر" بزرگ‌ترین جهش سودآوری را می‌زند

سیمان غدیر بزرگترین صادرکننده سیمان به قطر
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید شد؛

سیمان غدیر بزرگترین صادرکننده سیمان به قطر

این فعال سیمان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبر داد:

سومین تولیدکننده بزرگ سیمان در مسیر بورس

ارسال نظر