بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
۸۳درصد از درآمد‌های "غزر" از فروش داخلی؛

درآمد‌های تجمیعی این ماکارونی ساز ۲۵ درصد افزایش یافت

درآمد‌های تجمیعی این ماکارونی ساز ۲۵ درصد افزایش یافت
درآمدزاترین محصول شرکت زر ماکارون طی ۱۰ ماه گذشته مربوط به «ماکارونی رشته‌ای» با ۱۰،۷۴۲ میلیارد ریال بود که از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمد.
کد خبر : ۲۵۳۶۴۱

زر ماکارون+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی ارائه‌شده طی دوره یک‌ماهه برابر با ۱،۸۴۴ میلیارد ریال به ثبت رسید و درآمدی که این شرکت غذایی طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی مبلغی بالغ‌بر ۱۹،۴۷۴ میلیارد ریال را از خود بر جای گذاشته و مقدار سرمایه ثبت‌شده طی این دوره نیز ۸ هزار میلیارد ریال ثبت کرده است.

درآمد‌های حاصل‌شده این شرکت ماکارونی ساز در دی‌ماه از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آمد که بیشترین حجم درآمد از فروش در بازار داخلی با ۱،۵۳۲ میلیارد ریال گزارش شد که ۸۳ درصد از کل درآمد ماهانه در این بخش بود.

عملکرد سالانه زر ماکارون+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: زیرمجموعه "غزر" افزایش سرمایه می دهد


میزان درآمد‌های زر ماکارون تا دی‌ماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای زر ماکارون+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت زر ماکارون توانسته در دی‌ماه سال جاری به ثبت برساند نسبت به ماه گذشته با ۳ درصد کاهش درآمد همراه بود اما؛ درآمد‌های تجمیعی به ثبت رسیده توسط این شرکت غذایی طی ۱۰ ماه گذشته به مبلغ ۱۹،۴۷۴ میلیارد ریال رسید که رشد با رشد ۲۵ درصدی را در مقایسه با سال گذشته از خود بر جای گذاشت.

درآمد‌های به ثبت رسیده "غزر" از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور و بازار خارجی شناسایی شد، بیشترین درآمد حاصل از فروش را همان‌طور که گفته شد در بازار داخلی به دست آورد و عمده‌ترین درآمد طی دوره ماهانه مربوط به خردادماه ۱۴۰۰ با ۲,۷۹۶ میلیارد ریال بود.

بیشترین درآمد کسب‌شده در بازار داخلی مربوط به فروش محصول «ماکارونی رشته‌ای» با ۹۱۳ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول ۷ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید و در بازار فروش محصولات در بازار خارجی نیز بیشترین درآمدی که "غزر" شناسایی کرد از فروش محصول «محصولات رشته‌ای» با ۱۸۳ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصولات نیز ۹ میلیون و ۶۷۹ هزار تومان در ازای هر تن بود.

درآمدزاترین محصول شرکت زر ماکارون طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی جاری (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰) مربوط به «ماکارونی رشته‌ای» با ۱۰،۷۴۲ میلیارد ریال بود که از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمد، همچنین رتبه بعدی درآمدزاترین محصول غزر در اختصاص «ماکارونی فرمی» با ۲،۹۶۸ میلیارد ریال بود که این محصول نیز در بازار داخلی به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر