بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
پگاه خراسان ۷۴ درصد افزایش درآمد سالانه داشت؛

تمرکز "غشان" بر فروش محصولات در بازار داخلی

تمرکز
بیشترین میزان درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه خراسان در دی‌ماه از سال جاری شناسایی کرد از محل فروش «شیر» با ۱۹۰ میلیارد ریال بود که نرخ فروش آن ۸ میلیون و ۵۹۴ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد.
کد خبر : ۲۵۳۷۲۹

شیر پاستوریزه پگاه خراسان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه از فروش محصولات لبنی را برابر با ۴۳۲ میلیارد ریال ارائه کرد و در مدت ۱۰ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی درآمدی که از این شرکت به ثبت رسید بالغ‌بر ۴،۹۴۳ میلیارد ریال بود.

درآمدی که غشان از فروش محصولات در دی‌ماه توانسته از خود بر جای بگذارد مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود که تماماً در داخل کشور به فروش رسید و در بازار صادراتی فعالیتی نداشت.

عملکرد غشان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "غشان"در مسیر پرداخت سود قرار می‌گیرد


درآمد‌های عملیاتی "غشان" در دی‌ماه

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه خراسان در دی‌ماه ۱۴۰۰ از فروش داخلی کسب کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۱۴ درصد کاهش روبه‌رو بود و میزان درآمد تجمعی توانسته از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت برساند در مقایسه با سال گذشته ۷۴ درصد افزایش را مشاهده کرد.

بیشترین میزان درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه خراسان در دی‌ماه از سال جاری شناسایی کرد از محل فروش «شیر» با ۱۹۰ میلیارد ریال بود که نرخ فروش آن ۸ میلیون و ۵۹۴ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد و رتبه بعدی درآمدزاترین محصول غشان مربوط به محصول «انواع پنیر» با ۷۱ میلیارد ریال بود.

گران‌ترین شیر پاستوریزه پگاه خراسان در دی‌ماه متعلق به محصول «پودر پروتئین» با نرخ فروش ۱۸۰ میلیون تومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد افزایش یافت.

مقدار فروش "غشان" در دی‌ماه سال جاری

فروش ماهانه غشان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شیر پاستوریزه پگاه خراسان در دی‌ماه سال جاری ۳،۲۵۷ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که نسبت به سال گذشته و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش تجمیعی خود را ۳۸،۲۶۰ تن اعلام کرد، بیشترین مقدار فروش غشان طی ۱۰ ماه گذشته مربوط به «انواع شیر» با ۲۲،۵۹۶ تن بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش
درآمد ۴۰۴ میلیارد ریال این لبنی در بهمن‌ماه؛

فروش "غشان" بر مدار «شیر»/ رشد ۸۴درصدی درآمدهای سالانه

با اطلاع رسانی شرکت شیرپاستوریزه پگاه خراسان؛

"غشان" زمان سوددهی را تمدید کرد

افتتاح همزمان ۹ پروژه صنایع شیر ایران در سه استان کشور
همزمان با دهه مبارک فجر و با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری صورت گرفت؛

افتتاح همزمان ۹ پروژه صنایع شیر ایران در سه استان کشور

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

ثبت افزایش سرمایه "غشان"/ رشد ۶درصدی سودخالص به فروش

ارسال نظر