بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
برای خرید و فروش دلار پی پال چه راهی بهتر است؟
شاید در چند دهه قبل، نقل و انتقالات بین‌المللی پول برای هیچ کس، مانند امروز راحت نبود. چرا که باید تمامی این کارها به صورت اداری و از طریق بانک انجام می‌شد.
کد خبر : ۲۵۳۷۳۱

خرید و فروش دلار+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شاید در چند دهه قبل، نقل و انتقالات بین‌المللی پول برای هیچ کس، مانند امروز راحت نبود. چرا که باید تمامی این کارها به صورت اداری و از طریق بانک انجام می‌شد.

بسیاری از تاجران و یا کسانی که شغل‌شان مرتبط با خرید و فروش بین‌المللی بود، اکثرا با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شدند. اما امروزه با استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی و سیستم‌های پرداخت آنلاین جهانی، می‌توان در کمتر از چند ثانیه، کارهایی را به سادگی انجام داد که در گذشته امکان انجامشان وجود نداشت. یکی از این کارهای خرید و فروش دلار پی پال است. پی پال یکی از قدرتمند‌ترین سیستم پرداخت آنلاین جهانی است که با استفاده از آن می‌توان اقدام به کارهای بسیار متعددی کرد.

البته به جز پی پال سیستم‌های دیگر نظیر پرفکت مانی و یا وب مانی هم وجود دارد که از طریق آن می‌توان تمام امور مربوط به پرداخت‌های بین‌المللی را به راحتی انجام داد. امروزه افراد متعددی در داخل کشور درآمد ارزی داشته و از طریق نقد کردن پرفکت مانی و یا وب مانی حتی اقدام به دریافت درآمدشان می‌کنند. این می‌تواند یکی از بهترین مزایای سیستم‌های پرداخت آنلاین جهانی باشد که بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. اما مشکلی که برای اکثر ایرانیان وجود دارد، بحث تحریم سیستم بانکی و عدم امکان پرداخت بین‌المللی است. از طرفی دیگر، بسیاری از شرکت‌ها مانند پی پال کشورمان را تحریم کرده‌اند و از این روی، امکان خدمات رسانی را در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

بهترین خدمات ارزی را از نوین پرداخت بخواهید

خوشبختانه در سال‌های اخیر شرکت‌های داخلی توانسته‌اند با تلاش و پشتکار شرایط بسیار مناسبی را برای تمام شهروندان ایرانی فراهم کنند تا به دور از هر گونه مشکلی، بتوانند از این خدمات بین‌المللی بهره‌مند شده و اقدام به خرید و فروش دلار پی پال و یا نقد کردن پرفکت مانی بکنند. یکی از این شرکت‌ها، نوین پرداخت است که با بهره‌مند شدن از بهترین‌ّ متخصصان و کارشناسان، بستر بسیار امنی را برای پرداخت‌های بین‌المللی فراهم کرده است. شما می‌توانید با خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت درآمد ارزی فریلنسری خود را دریافت کنید، هزینه‌ی انواع آزمون‌های بین‌المللی را پرداخت کنید و یا از تمام وب‌سایت‌های خارجی خرید‌های اینترنتی خود را انجام بدهید.

امروزه افراد بسیار زیادی با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت اقدام به خرید و فروش دلار پی پال می‌کنند. در واقع شما با افتتاح حساب پی پال یک کیف پول بسیار امن برای خودتان خواهید داشت و می‌توانید هر زمان که خواستید، حسابتان را شارژ کنید. پس از شارژ کردن حسابتان می‌توانید از این طریق هم اقدام به خرید برخی سرویس‌های آنلاین بکنید و یا به حساب یکی از دوستان و آشنایانتان که خارج از کشور هستند، پول واریز کنید و یا برعکس آن‌ها به حساب پی پال شما مبالغی را واریز کنند. ناگفته نماند که خریدهای اینترنتی صرفا مستلزم عدم خرید کالاهای فیزیکی به مقصد کشورمان هستند. چرا که برای این کار، یعنی خرید کالاهای فیزیکی از سایت‌های خارجی نیاز به متخصصان دیگری در این حوزه خواهید داشت. اما برای خرید سرویس‌های آنلاین مانند اسپاتیفای، گرامرلی و... می‌توانید به راحتی از طریق پی‌ پال خود اقدام کنید.

برای خرید و فروش دلار پی پال چه راهی بهتر است؟

خرید و فروش آسان دلار پی پال

ممکن است گاهی اوقات پس از خرید و فروش دلار پی پال و انجام دادن کارتان، مقداری از آن در کیف پولتان باقی بماند.

بسیاری از افراد ممکن است فقط برای یک مدت‌زمان کوتاه، نیاز به پی پال خود داشته باشند، در چنین شرایطی شما می‌توانید باقی پولی که در حسابتان مانده است را به راحتی توسط خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت نقد کنید. هر چقدر که در حساب پی پال‌تان پول باقی مانده باشد، در کمترین زمان ممکن توسط نوین پرداخت به حساب داخلی‌تان واریز می‌شود. افراد زیادی از این طریق کار خرید و فروش دلار پی پال را انجام داده و در بسیاری از موارد حتی ممکن است سود خوبی هم از این طریق کسب کنند.

روش‌های مختلفی برای نقد کردن درآمد ارزی وجود دارد. برای مثال برخی افراد می‌تواند هم از طریق نقد کردن پرفکت مانی این کار را انجام بدهند و عده‌ی زیادی هم پی پال را انتخاب می‌کنند. واقعیت این است که سرویس جهانی پی پال بسیار معروف‌تر بوده و اکثر سایت‌های جهانی نام‌آشنا از چنین سرویس قدرتمندی برای ارائه خدماتشان بهره‌مند می‌شوند. اما یک مطلب بسیار مهم در این میان وجود دارد که اشاره کردن به آن خالی از لطف نیست. نقد کردن درآمد ارزی از طریق تمام سرویس‌هایی که مورد تایید نوین پرداخت است هیچ تفاوتی ندارد. مهم‌ترین تفاوت بحث پوشش دادن وب‌سایت خارجی است. بدین معنا که بادی سرویس‌های مورد نظر در وب‌سایت خارجی حتما وجود داشته باشد.

برای خرید و فروش دلار پی پال چه راهی بهتر است؟

از آنجایی که شرکت پی پال بسیار معروف‌تر است، می‌توانیم آن را در اکثر سایت‌های خارجی مانند eBay و... مشاهده کنیم. به همین دلیل است که اکثر افراد خرید و فروش دلار پی پال را به سایر سرویس‌های آنلاین جهانی ترجیح می‌دهند. چرا که ممکن است برخی وب‌سایت‌ها فقط سرویس پی پال را بپذیرند و از ارائه‌ی سرویس‌های دیگر خودداری کنند. در نتیجه، بیشتر فریلنسر‌ها و یا سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتالی و... که تراکنش‌های زیادی را در ماه انجام می‌دهند، اکثرا از سرویس پی پال استفاده می‌کنند. اما ممکن است در برخی موارد افراد بتوانند به راحتی از طریق نقد کردن پرفکت مانی توسط سایت‌هایی که از این سیستم پرداخت پشتیبانی می‌کند، امور پرداخت بین‌المللی‌شان را انجام بدهند.

یکی از مهم‌ترین مزایای خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت، فراهم کردن یک بستر امن برای تمام تراکنش‌هاست. ممکن است افراد بسیار زیادی بنا به دلایل تحریم و یا محدودیت‌های زیادی که در این میان وجود دارد، نتوانند به راحتی به هر کسی برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی‌شان اعتماد کنند. اما شرکت نوین پرداخت یکی از معتبرترین و نام‌آشناترین مراکزیست که در زمینه پرداخت بین‌المللی، سال‌ها تجربه و سابقه‌ی قابل توجهی داشته و می‌تواند خدمات بسیار امن و متنوعی را در اختیار تمام کاربرانش قرار بدهد. از طرفی دیگر، گروه پشتیبانی نوین پرداخت خیال شما را از بابت هرگونه مشکلات احتمالی و یا سوالات مهم، راحت خواهد کرد. در نتیجه شما می‌توانید بدون کوچک‌ترین نگرانی و یا استرسی، از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت برای تمامی تراکنش‌های بین‌المللی‌تان استفاده نماید و یا اقدام به خرید و فروش دلار پی پال بکنید.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر