بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
گر هیچ تکانی نخورید، بر ملت بصرفد!
گزارش ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به نامه حمایتی از بورسی که از سوی اهالی پاستورنشین در عصر یک چهارشنبه مخابره شد تا تمام ضرب مثبت آن گرفته شود تا پرچم معکوسی که نماینده دیپورتی از آن حمایت کرد.
کد خبر : ۲۵۳۷۵۴

گر هیچ تکانی نخورید، بر ملت بصرفد!

به گزارش بورس‌نیوز؛

سخنگوی راه‌پله‌ها از مخبری خبر گرفت که داستان هزینه نامه پاستور به چند است! شیخ بزرگ از دیوان پُرسید، نرخ حمایت از "بورس" چقدر است که به‌صرفد؛ با تعجب گفتند، هر گام از میردامادُ طالقانی و سمیهُ و در آخر به آزادی، چقدر است؟

و گفتند؛ از فلان راه و بیسار راه و اینجا و آنجا که روید، نرخ‌ها درآید؛ یا پیشنهادی دهیم که هزینه این سفرها، به مشقت آن بی‌ارزد؟! شیخ دادی زدُ گفت خیر، به ایستید؛ شما هیچ تکانی نخورید، بر ملت بی‌ارزد.

پرچم معکوس شاخص کل

درحالی که شاخص‌کل الگوی پرچم معکوس را به‌خود گرفته و همینطور ریزشی به اعماق زمین پیش می‌رود، یکی از نماینده‌های مجلس انگار خواسته که رژیم بگیرد و گفته از شنبه؛ بورس خوب می‌شود.

آقای نماینده، یاد صحبت‌های آقای عشقی رئیس سازمان باش که از فردا بازار خوب می‌شود، شد! درس بگیرید از دخالت در امور بیگانه؛ از اینجا هم دیپورت می‌شویدآآآآآآآ

آبادسازی و خودکفایی

سخنگوی راه‌پله‌ها در گام بعدی خبر آورده که معنای کامل خودکفا شدن را در رفع نیاز گندم و جو و ... نیافتیم، خودکفایی را در مدیری یافتیم که هم تبصره ۲ ماده ۲۴۱ قانون تجارت را جارو کرده بودُ و هم خودکفا را آباده کرد.

قحط الرجال در کوی پیرمردان آنچنان بی‌داد می‌کند یا اینکه نبود زجرآور متخصص چنین رکوردی را رقم زده است؛ خدا بده شانس.

یک هفته از موزخوری گذشت

هفته پیش درست در همین ساعت‌ها بود که پا‌های خود را روی یکدیگر انداخته بودند که راضی از جلسه‌ای که با مجلسی آدم‌ها برگزار کرده و به‌گوش آن‌ها مشکلات بورسی‌ها را رساندند. واقعا باید قدر دانست که طی ۲ ساعت ۶۰ رفیق ناب روزگار از زیرتابلوی بورس، خط روند‌ها را برای بهارستانی‌ها تشریح کردند.

اما؛ رفقا در فصل بودجه از این جلسات زیاد است و چنین موزخوری‌هایی جواب نیست! تنها چیزی که جواب است شماره تلفن‌های کوچه والی‌نژاد بالاتر از میدان ونک است! مظنه کلیه چند ...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
تنها را نظر بورس دوطرفه کردن بازار هم از خرید وفروش وبرداشتن دامنه نوسان است.تنها با خرید دست بازار گردان باز است وهر کاری که حقوقی وبازارگردان بخواهد میتواند انحام بده وجون رانت ولابی در مملکت شده فرهنگ کاریش نمیشه کرد.کارگزاریها باید در جهت عکس مجهز شوندتا ببینیم حقوقی ها چطوری میادرت به فروش میکنند.اونموقع یازی خوب خواهد شد.همه سهم را میفروشند ود قیمت پایین میخرند وپس میدهند.