بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
درآمد از محصولی که ۸ درصد کاهشی شد؛

درآمدهای "شپلی" بر خلاف فروش ماهانه تاروپود باز کرد

درآمدهای
در ماه گذشته بیشترین نرخ فروش را محصول «الیاف و نوار اکریلیک ۲» به خود اختصاص داده بود اما این در صورتی است که در دی ماه این محصول به فروش نرسید.
کد خبر : ۲۵۳۷۷۴

پلی اکریل ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلی اکریل ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۱،۷۵۸ میلیارد ریال به ثبت رساند که این درآمد‌ها از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمده است.

"شپلی" میزان سرمایه ثبت‌شده طی عملکرد یک ماهه سال مالی منتهی به آذرماه سال جاری را ۳,۵۷۰ میلیارد ریال ارائه کرد، درآمد ماهانه پلی اکریل ایران بر خلاف فروش ماهانه محصولات که با افزایش مواجه بود، کاهش پیدا کرد.

عملکرد ماهانه پلی اکریل ایران+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "شپلی" در مجمع هیات مدیره انتخاب کرد


درآمد‌های پلی اکریل ایران تا دی‌ماه ۱۴۰۰

درآمدهای روند ثبت درآمدهای شپلی+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت "شپلی" در دی‌ماه از فروش محصولات توانست کسب کند نسبت به ماه گذشته با کاهش ۱,۳ درصدی همراه بود، بیشترین میزان درآمدی که "شپلی" در اولین ماه از سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) توانست از خود بر جای بگذارد مربوط به «الیاف و نوار پلی‌استر» با ۱،۰۰۱ میلیارد ریال بود که در مقایسه با ماه گذشته نزدیک به ۸ درصد کاهش درآمد ماهانه را به همراه داشت.

نرخ فروش محصول «الیاف و نوار پلی‌استر» که درآمدزاترین محصول شپلی در دی ماه نام گرفت برابر با ۳۵ میلیون و ۴۶۳ هزارتومان در ازای هر تن بود و گران‌ترین محصول به فروش رفته این شرکت نیز متعلق به «تاپس پلی استر» با ۶۱ میلیون و ۱۹۲ تومان در ازای هر تن بود، در ماه گذشته بیشترین نرخ فروش را محصول «الیاف و نوار اکریلیک ۲» به خود اختصاص داده بود اما این در صورتی است که در دی ماه این محصول به فروش نرسید.

مقدار فروش ماهانه "شپلی" در دی‌ماه ۱۴۰۰

فروش ماهانه پلی اکریل ایران+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مقدار فروش ماهانه محصولات شرکت پلی اکریل ایران برابر با ۴،۹۰۵ تن شناسایی شد که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش پیدا کرد و این در صورتی است که ۵۸ درصد از فروش محصولات "شپلی" مربوط به الیاف و نوار پلی‌استر بود که ۲،۸۲۳ تن از آن به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام از سوی شرکت فرابورس ایران؛

طبقه بندی "شپلی" ارتقا یافت

با برگزاری مجمع شرکت پلی اکریل ایران؛

"شپلی" در مجمع سودی تقسیم نکرد

ورود نهادهای نظارتی ویژه به پرونده
به درخواست بیش از ۵۰۰۰ سهامدار شرکت پلی اکریل ایران انجام شد؛

ورود نهادهای نظارتی ویژه به پرونده "شپلی" تنها پس از ۲۴ساعت

ارسال نظر