بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
تراز بانک تجارت در دی‌ماه برابر با ۵۲,۴۰۲ میلیارد ریال بود؛

کاهش هزینه‌های مالی "وتجارت"

کاهش هزینه‌های مالی
میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بانک تجارت در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش یافت.
کد خبر : ۲۵۳۷۸۲

بانک تجارت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع پرداختی‌های خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را مبلغی بالغ‌بر ۲۸،۴۷۱ میلیارد ریال به ثبت رساند و از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه سال جاری توانسته ۲۵۵،۴۵۴ میلیارد ریال سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به مشتریان خود پرداخت کند.

مجموع هزینه‌های مالی بانک تجارت در دی‌ماه برابر با ۴۴۱ میلیارد ریال بود که در مقایسه با آذرماه با ۴۴ درصد هزینه‌های آن کاهش یافت، سپرده‌های تسویه‌شده طی دوره نیز مبلغی برابر با ۱۰،۵۲۸،۴۰۶ میلیارد ریال اعلام کرده، همچنین "وتجارت" میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۲۲۳,۹۲۶ میلیارد ریال بود.

سود سپرده سرمایه گذاری بانک تجارت+بورس نیوز

پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وتجارت"

سود سپرده های سرمایه گذاری وتجارت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بانک تجارت در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش یافت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با ۵۹ درصد رشد را شاهد بود، همچنین مقدار سپرده‌های تسویه شده نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش داشت.

بیشترین میزان پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری متعلق به بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۱۴ هزار میلیارد ریال بود و جایگاه بعدی پس‌ازآن را «سپرده کوتاه‌مدت» با مبلغی بالغ‌بر ۱۰ هزار میلیارد ریال به خود اختصاص داد، همان‌طور که گفته شد میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری از ابتدای سال مالی تاکنون نیز برابر با ۲۵۵،۴۵۴ میلیارد ریال ارائه شد.

سپرده‌های جذب‌شده بانک تجارت در دی‌ماه سال جاری رشد کمتر از یک درصد را نسبت به سپرده‌های تسویه‌شده را به همراه داشت و همچنین لازم به ذکر است که تسهیلات اعطایی "وتجارت" ۲۰ درصد بیشتر از تسهیلات وصولی اعلام شد و تراز بانک تجارت در دی‌ماه برابر با ۵۲,۴۰۲ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند صعودی سود پرداختی سپرده سرمایه‌گذاری
بانک تجارت در آذرماه تراز خود را ۸،۶۸۲ میلیارد ریال ثبت کرد؛

روند صعودی سود پرداختی سپرده سرمایه‌گذاری "وتجارت"

ثبت تراز مثبت ۲۵ درصدی
درآمد تسهیلات اعطایی طی ۹ ماه گذشته صعودی شد؛

ثبت تراز مثبت ۲۵ درصدی "وتجارت" در آذرماه

افزایش سود پرداختی سالانه
سپرده‌های جذب شده "وتجارت" چقدر بود؛

افزایش سود پرداختی سالانه "وتجارت"

درآمد آبان
تراز مثبت ۳۳ درصدی بانک تجارت ثبت شد؛

درآمد آبان "وتجارت" بالاتر از میانیگن ۷ ماهه

ارسال نظر