بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
"شپترو" با ۳ محصول وارد رینگ معاملات شد؛

فروش تمامی «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» توسط "شپترو"

فروش تمامی «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» توسط
مقدار تقاضای «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» نسبت به هفته گذشته ۱۶۰ تن افزایش یافت و ارزش معاملات این محصول تا پایان هفته بالغ‌بر ۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان اعلا‌م شد.
کد خبر : ۲۵۳۸۰۱

پتروشیمی آبادان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، در هفته منتهی به ۸ بهمن‌ماه شاهد عرضه ۴۴۰ تن «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» از سوی شرکت پتروشیمی آبادان بوده‌ایم که همانند هفته گذاشته بود و تغییری نداشت، "شپترو" با تقاضای ۴۴۰ تنی و حجم معاملات ۴۴۰ تنی در هفته گذشته همراه بود و موفق به فروش تمامی «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» شد، تقاضای این محصول طی این هفته به ۲ صورت نقدی (۳۴۰ تن) و مچینگ (۱۰۰ تن) بود.

نرخ میانگین معاملات این محصول در هفته گذشته به ۳۹۱,۵۹۷ هزار ریال در ازای هر تن رسید که نسبت به هفته گذشته کمتر از یک درصد کاهش یافت.

مقدار تقاضای این محصول نسبت به هفته گذشته ۱۶۰ تن افزایش یافت و ارزش معاملات این محصول تا پایان هفته بالغ‌بر ۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان اعلا‌م شد.

عملکرد ماهانه شپترو+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: کاهش ۱۵۰ تنی حجم معامله "شپترو"


طی این هفته محصولاتی همچون «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» و «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» در سبد معاملات این پتروشیمی قرار گرفتند که به ترتیب ۲۰۰ تن و ۳۲۰ تن از این محصولات را در بورس کالا مورد معامله قرار داد، تمامی محصول «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» در رینگ معاملاتی به فروش رسید و ارزش معامله «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» در هفته منتهی به ۸ بهمن‌ماه برابر با ۷ میلیارد و ۶۴۶ میلیون تومان بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
محصول «پلی وینیل کلراید S۵۷» روی زمین نماند
عرضه ۴۴۰ تنی «پلی وینیل کلراید S ۷۰» توسط "شپترو"؛

محصول «پلی وینیل کلراید S۵۷» روی زمین نماند

«PVC» تنها محصول صادراتی
پتروشیمی آبادان با رشد درآمدهای ماهانه مواجه بود؛

«PVC» تنها محصول صادراتی "شپترو" در آذرماه

رشد ۳۳۷ درصدی درآمد‌ها سالانه
رکورد درآمد‌های شپترو در اسفندماه ۹۹ شکسته شد؛

رشد ۳۳۷ درصدی درآمد‌ها سالانه "شپترو"

ارسال نظر