بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
۳۵ تن از کریستال ملامین پتروشیمی خراسان به فروش نرفت؛

تقاضا ۳۳۵ تنی کریستال ملامین "خراسان"

تقاضا ۳۳۵ تنی کریستال ملامین
طی این هفته ۶۰۰ تن از محصول اوره پریل در بورس کالا عرضه شد که ۶۰ تن از آن مورد معامله قرار گرفت و درآمد حاصل از فروش آن یک میلیارد تومان بود، حجم معامله آمونیاک (مایع) نیز ۳۵۰ تن به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۵۳۸۰۲

پتروشیمی خراسان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی خراسان در هفته منتهی به ۸ بهمن‌ماه سال جاری ۳۲۰ تن کریستال ملامین را در رینگ معاملاتی بورس کالا مورد عرضه قرار داد و تقاضای ۳۳۵ تنی را در پایان هفته به همراه داشت و حجم معامله این محصول نیز ۲۸۵ تن ثبت شد، محصول «کریستال ملامین» طی این هفته تماماً به فروش نرسید و ۳۵ تن از آن باقی ماند.

این محصول در هفته گذشته با نرخ میانگین ۶۲۹,۹۲۲ هزار ریال در ازای هر تن به فروش رسید، نرخ فروشی که طی این هفته به ثبت رسید نسبت به هفته گذشته کمتر از یک درصد کاهش یافت و همچنین ارزش معامله این محصول بالغ‌بر ۱۷ میلیارد و ۹۵۲ هزارتومان به ثبت رسید.

عملکرد هفتگی خراسان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: اوره پریل "خراسان" خریدار نداشت


همان‌طور که گفته شد مقدار تقاضا محصول کریستال ملامین پتروشیمی خراسان در هفته منتهی به ۸ بهمن‌ماه ۳۳۵ تن (۲۹۰ تن نقد و ۴۵ تن مچینگ) اعلام شد که نسبت به هفته گذشته ۲۱۵ تن رشد داشت، محصولات دیگری که توسط این پتروشیمی مورد عرضه قرارگرفت مربوط به اوره پریل و آمونیاک (مایع) با مقادیر ۶۰۰ تن و ۵۰۰ تن بود.

طی این هفته ۶۰۰ تن از محصول اوره پریل در بورس کالا عرضه شد که ۶۰ تن از آن مورد معامله قرار گرفت و درآمد حاصل از فروش آن یک میلیارد تومان بود، حجم معامله آمونیاک (مایع) نیز ۳۵۰ تن به ثبت رسید و درآمدی که از فروش این محصول به ثبت رسید برابر با ۵ میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان بود، نرخ فروش آمونیاک (مایع) طی هفته گذشته تغییری نداشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اوره پریل
حجم معامله ۱۲۰ تنی کریستال ملامین پتروشیمی خراسان؛

اوره پریل "خراسان" خریدار نداشت

پتروشیمی خراسان با ۳ محصول روانه بورس کالا شد
این پتروشیمی ۲۸۰ تن کریستال ملامین عرضه کرد؛

پتروشیمی خراسان با ۳ محصول روانه بورس کالا شد

افزایش نرخ فروش «کریستال ملامین»
اوره پریل و آمونیاک (مایع) ۲ محصول دیگری که "خراسان" به عرضه گذاشت؛

افزایش نرخ فروش «کریستال ملامین» "خراسان"

ارسال نظر