بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
«استایرن منومر» گران‌ترین محصول پتروشیمی پارس در دی‌ماه؛

تمام «اتان» تولید‌شده توسط "پارس" به فروش رسید

تمام «اتان» تولید‌شده توسط
بیشترین درآمدی که پتروشیمی پارس طی این دوره ماهانه از فروش محصولات خود شناسایی کرد مربوط به فروش محصول «اتان» با ۸،۶۱۸ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در دی‌ماه ۹ میلیون و ۲۵۹ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۵۳۹۰۶

پتروشیمی پارس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد عملیاتی شرکت پتروشیمی پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری بالغ‌بر ۲۵،۸۳۶ میلیارد به ثبت رسید و درآمد‌های تجمیعی حاصل از فروش محصولات این پتروشیمی طی دوره ۱۰ ماهه سپری‌شده از سال مالی مبلغی برابر با ۳۵۳،۵۶۸ میلیارد ریال اعلام شد.

درآمد‌های پتروشیمی پارس در دی‌ماه از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی شد و گفتنی است که پتروشیمی پارس در بازار صادراتی فعالیتی ندارد.

عملکرد پتروشیمی پارس+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: نظر حسابرس بر گزارش سرمایه "پارس" ارائه شد


میزان درآمد‌های عملیاتی "پارس"

عملکرد درآمدهای پارس+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، درآمد‌های ثبت‌شده پتروشیمی پارس در دی‌ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش پیدا کرد و میزان درآمدی که این پتروشیمی طی ۱۰ ماه گذشته از خود بر جای گذاشت رشد ۸۰ درصدی را به ثبت رساند.

همان‌طور که در نمودار درآمد‌های پتروشیمی پارس از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه مشاهده می‌کنیم بیشترین درآمدی که به ثبت رسیده مربوط به آذرماه سال جاری بود که سقف درآمد ماهانه را جابه‌جا کرد.

بیشترین درآمدی که پتروشیمی پارس طی این دوره ماهانه از فروش محصولات خود شناسایی کرد مربوط به فروش محصول «اتان» با ۸،۶۱۸ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در دی‌ماه ۹ میلیون و ۲۵۹ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید و «پروپان» نیز با ۷،۱۵۰ میلیارد ریال در جایگاه بعدی جای گرفت، لازم به ذکر است که محصول «پروپان» که در ماه گذشته به‌عنوان درآمدزاترین محصول این پتروشیمی معرفی‌شده بود در این ماه جایگاه خود را از دست داد.

مقدار فروش محصولات پتروشیمی پارس

روند تولید و فروش پتروشیمی پارس+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، پتروشیمی پارس در دی‌ماه ۱۸۴،۷۲۳ تن از محصولات خود را در بازار داخلی به فروش رساند و از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه نیز مقدار فروش محصولات این پتروشیمی برابر با ۲،۷۱۰،۸۷۸ تن اعلام شد، بیشترین فروش محصولات طی این ۱۰ ماه سپری‌شده در اختیار «اتان» با ۹۳،۰۷۷ تن بود.

گران‌ترین محصول پتروشیمی پارس در دی‌ماه متعلق به «استایرن منومر» با ۲۷ میلیون و ۴۰۷ هزارتومان بود که ۱۹،۶۲۸ تن از این محصول به فروش رسید و درآمد حاصل از فروش این محصول برابر با ۵،۳۷۹ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«پروپان» درآمدزاترین محصول
پتروشیمی پارس در آذرماه روند صعودی درآمد‌ها را ادامه داد؛

«پروپان» درآمدزاترین محصول "پارس" نام گرفت

روند نزولی درآمدهای
فروش و تولید «اتان» پتروشیمی پارس سربه‌سر شد؛

روند نزولی درآمدهای "پارس" پس از ۳ ماه متوقف شد

استایرن منومر
پنروشیمی پارس موفق به فروش تمامی «استایرن منومر»‌ها شد؛

استایرن منومر "پارس"بر روی زمین نماند

افزایش تقاضا ۷۶۸ تنی استایرن منومر
تقاضا با عرضه‌ها سر به سر شد؛

افزایش تقاضا ۷۶۸ تنی استایرن منومر "پارس"

ارسال نظر