بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
درآمد هفتگی پتروشیمی فن‌آوران از فروش اسیداستیک کاهش یاقت؛

عرضه ۱,۰۰۸ تن اسیداستیک توسط "شفن"

عرضه ۱,۰۰۸ تن اسیداستیک توسط
هر تن اسید استیک پتروشیمی فن آوران در هفته گذشته به قیمت ۱۶۰,۵۹۸ هزار ریال در ازای هر تن به فروش رسید که نسبت به هفته گذشته ۴ درصد کاهش نرخ را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۴۱۶۲

پتروشیمی فن آوران+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی فن‌آوران در هفته منتهی به ۱۵ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ تنها محصولی که روانه بورس کالا کرد مربوط به محصول اسید استیک بود که به ۲ صورت نقدی و مچینگ به فروش رساند، "شفن" از فروش این محصول ۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد، درآمدی که طی این هفته از معاملات اسیداستیک شناسایی شد نسبت به هفته گذشته با کاهش همراه بود.

بر پایه این گزارش، پتروشیمی فن‌آوران طی هفته گذشته ۱,۰۰۸ تن از محصول اسیداستیک را در بورس کالا وارد رینگ معاملات کرد و به عرضه رساند.

عملکرد هفتگی شفن+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: انتشار صورت مالی "شفن"


اسیداستیک "شفن" با حجم معامله ۵۷۶ تنی همراه بود و لازم به ذکر است که این پتروشیمی موفق به فروش تمامی محصول خود نشد، مقدار عرضه‌های اسیداستیک "شفن" نسبت به هفته گذشته ۲۴ تن (۲ درصد) کاهش پیدا کرد.

هر تن اسید استیک در هفته گذشته به قیمت ۱۶۰,۵۹۸ هزار ریال در ازای هر تن به فروش رسید که نسبت به هفته گذشته ۴ درصد کاهش نرخ را به همراه داشت.

مقدار تقاضایی که برای اسیداستیک پتروشیمی فن‌آوران در پایان هفته منتهی به ۱۵ بهمن‌ماه به ثبت رسید ۵۷۶ تن بود که نسبت به هفته گذشته ۲۶۴ تن (۳۱ درصد) کاهش یافت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش سود فروش سرمایه گذاری ها در
شرکت سرمایه گذاری خوارزمی اعلام کرد؛

کاهش سود فروش سرمایه گذاری ها در "وخارزم"

افزایش نرخ فروش اسیداستیک پتروشمی فن آوران
اسیداستیک "شفن" به صورت نقدی و مچینگ به فروش رسید؛

افزایش نرخ فروش اسیداستیک پتروشمی فن آوران

اسیداستیک
اسیداستیک پتروشیمی فن‌آوران به بازار بورس کالا بازگشت؛

اسیداستیک "شفن" تماماً به فروش رسید

ارسال نظر