بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
اروند با «پلی وینیل کلراید » به بورس کالا آمد؛

سود کاستیک "اروند" بر روی زمین نماند

سود کاستیک
پتروشیمی خراسان ۱,۷۲۵ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که تمامی این محصول به صورت نقدی به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۴۱۶۷

پتروشیمی اروند+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، در هفته منتهی به ۱۵ بهمن‌ماه همانند هفته گذشته شاهد عرضه ۶,۵۰۰ هزار تن «سود کاستیک» پتروشیمی اروند در بورس کالا بوده‌ایم که نسبت به هفته گذشته بدون تغییر باقی ماند، مقدار تقاضا برای این محصول ۱۲,۷۲۵ تن در طول هفته به ثبت رسید و بیان‌گر آن است که تمامی سود کاستیک عرضه شده در بورس کالا به فروش رسید.

نرخ میانگین معاملات این محصول در هفته گذشته به ۱۱۵,۰۱۰ هزار ریال در ازای هر تن رسید که ۵ درصد افزایش نرخ داشت، مقدار تقاضا این محصول نسبت به هفته گذشته ۱,۴۷۵ تن کاهش پیدا کرد.

عملکرد هفتگی اروند+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: تمامی سود کاستیک "اروند" به فروش رسید


مجموع درآمدی که از فروش این محصول اعلام شد برابر با ۷۴ میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان بود که با رشد نسبت به هفته گذشته همراه بود، حجم معامله سود کاستیک طی هفته گذشته همانند گذشته بود و ۶,۵۰۰ تن از آن مورد معامله قرار گرفت، لازم به ذکر است که پتروشیمی اروند محصول دیگری را نیز روانه بورس کالا کرد که می‌توان به «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» اشاره کرد.

پتروشیمی خراسان ۱,۷۲۵ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که تمامی این محصول به صورت نقدی به فروش رسید و مجموع تقاضا برای آن ۳,۱۷۱ تن به ثبت رسید، ارزش معامله «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» در پایان هفته به ۶۴ میلیارد و ۸۱۳ میلیون تومان رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تمامی سود کاستیک
عرضه ۶,۵۰۰ تن «سود کاستیک» پتروشیمی اروند؛

تمامی سود کاستیک "اروند" به فروش رسید

تمام محصولات
عرضه ۶,۵۰۰ هزار تن «سود کاستیک» توسط پتروشیمی اروند؛

تمام محصولات "اروند" به فروش رسیدند

سود کاستیک به معاملات این هفته نرسید
افزایش نرخ ۳ درصدی پلی وینیل کلراید در گرید‌های مختلف؛

سود کاستیک به معاملات این هفته نرسید

ارسال نظر