بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
درآمد سالانه پرداخت الکترونیک سامان کیش افزایش پیدا کرد؛

بهترین شروع سال مالی "سپ" طی ۳ سال گذشته

بهترین شروع سال مالی
"سپ" طی ۳ سال گذشته بهترین شروع سال مالی را در دی‌ماه (منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) داشت که حتی از میانگین درآمد در ۱۲ ماه گذشته رشد ۱۲ درصدی را شاهد بوده است.
کد خبر : ۲۵۴۲۴۵

پرداخت الکترونیک سامان کیش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه (سال منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) مجموع درآمد عملیاتی خود طی اولین ماه از سال مالی را مبلغی بالغ‌بر ۲،۹۶۹ میلیارد ریال به ثبت رساند، این شرکت طی ۱۲ ماه گذشته موفق به کسب درآمد ۳۱،۷۸۲ میلیارد ریال شد.

سرمایه ثبت این شرکت بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد ریال به ثبت رسید، "سپ" طی ۳ سال گذشته بهترین شروع سال مالی را در دی‌ماه (منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) داشت که حتی از میانگین درآمد در ۱۲ ماه گذشته رشد ۱۲ درصدی را شاهد بوده است.

عملکرد پرداخت الکترونیک سمان کیش+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: سپ همچنان پرتراکنش‌ترین PSP


روند درآمد‌های "سپ" 

روند درآمدهای سپ طی 3 سال گذشته+بورس نیوز

بر اساس گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که "سپ" در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ توانسته از خود بر جای گذاشته نسبت به آذرماه تغییر خاصی را نداشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۲ درصد افزایش یافت، پرداخت الکترونیک سامان کیش طی سال مالی گذشته درآمدی که از «خدمات/فروش» شناسایی کرد برابر با ۳۱،۷۸۲ میلیارد ریال بود که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد رشد را به همراه داشت.

بیشترین درآمدی که "سپ" در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ از «خدمات/فروش» کسب کرد متعلق به بخش «پین و اعتبار فروخته‌شده درگاه‌ها» با ۱،۸۵۸ میلیارد ریال بود و رتبه بعدی پس‌ازآن را بخش «خدمات کارت‌خوان» با مبلغی بالغ‌بر ۱،۰۳۳ میلیارد ریال به خود اختصاص داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر