بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
«پلی‌اتیلن صادراتی» طی ۱۰ ماه گذشته پر فروش‌ترین بود؛

فعالیت پر رنگ "آریا" در بازار صادراتی

فعالیت پر رنگ
در بازار صادراتی عمده‌ترین درآمدی که آریا به ثبت رساند متعلق به «پلی‌اتیلن سبک» با ۷،۲۵۱ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۳۳ میلیون تومان به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۴۲۷۱

پلیمر اریا ساسول+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلیمر آریا ساسول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی شناسایی‌شده از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۲۰،۰۰۸ میلیارد ریال اعلام کرد و طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمد‌های خود را بالغ‌بر بر ۲۰۸،۲۰۹ میلیارد ریال به ثبت رساند، میزان سرمایه ثبت‌شده پلیمر آریا ساسول طی این مدت ۱۳،۷۵۱ میلیارد ریال بود.

درآمدی که شرکت پلیمر آریا ساسول طی دی‌ماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به بازار‌های داخل و خارج کشور بود، بیشترین درآمد ثبت‌شده توسط این شرکت در بازار خارجی بود که تشکیل‌دهنده ۷۲ درصد از درآمد ماهانه بود.

عملکرد آریا+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: پیش بینی رکورد سودآوری و درآمد در سال ۱۴۰۰


درآمد‌های "آریا" در دی‌ماه ۱۴۰۰

همان‌طور که بیان شد درآمد‌های پلیمر آریا ساسول در دی‌ماه از ۲ بخش فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی تشکیل شد که بیشترین میزان درآمد به ثبت رسیده متعلق به بازار صادراتی با ۱۴،۳۴۷ میلیارد ریال بود که در مقایسه با عملکرد ماهانه دی‌ماه سال گذشته ۷ درصد کاهش داشت.

در بازار صادراتی عمده‌ترین درآمدی که آریا به ثبت رساند متعلق به «پلی‌اتیلن سبک» با ۷،۲۵۱ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۳۳ میلیون تومان به فروش رسید.

پس از پلی‌اتیلن سبک که بیشترین درآمد ماهانه را از خود کرد، «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین» با ۷،۰۹۵ میلیارد ریال بیشترین درآمدزایی را در دی‌ماه به همراه داشت.

عمده‌ترین درآمد ارائه‌شده در بازار داخل کشور را محصول «پلی‌اتیلن سبک» با ۲،۰۲۲ میلیارد ریال به خود اختصاص داد و نرخ فروش این محصول نیز در بازار داخلی ۳۳ میلیون تومان در ازای هر تن شناسایی شد.

مقدار فروش و تولید ماهانه پلیمز اریا ساسول+بورس نیوز

مقدار فروش ماهانه محصولات پلیمر آریا ساسول در دهمین ماه سال جاری ۷۵،۰۸۵ تن اعلام شد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۸۹۵،۳۱۸ تن از محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند.

بیشترین فروش تجمیعی آریا طی ۱۰ ماه گذشته مربوط به «پلی‌اتیلن سبک صادراتی» با ۲۶۶،۷۹۴ تن بود که میانگین نرخ فروش این محصول طی این دوره نزدیک به ۲۹ میلیون ۴۶۲ هزارتومان به ثبت رسید که نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش یافت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر