بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
۸۹ درصد از درآمدها از بازار داخلی آمد؛

«کنسانتره‌آهن» درآمدزاترین "کچاد"

«کنسانتره‌آهن» درآمدزاترین
درآمدی که از فروش محصولات در بازار صادراتی به ثبت رسید بالغ‌بر ۴،۱۱۵ میلیارد ریال بود و طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمدی برابر با ۳۸،۵۴۰ میلیارد ریال را شناسایی کرد.
کد خبر : ۲۵۴۲۸۵

معدنی و صنعتی چادرملو + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی خود که از فروش محصولات طی دوره شناسایی شد را برابر با ۳۸،۷۶۷ میلیارد ریال اعلام کرد و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی طی ۱۰ ماه گذشته بالغ‌بر ۳۷۲،۷۰۷ میلیارد ریال بود.

درآمد ماهانه ارائه‌شده "کچاد" از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدی که طی دهمین ماه از سال جاری به ثبت رسید مربوط به بازار داخلی با ۳۳،۴۶۷ میلیارد ریال بود که ۸۹ درصد از درآمد ماهانه کچاد را تشکیل داد و درآمدی که از بازار خارجی در دی‌ماه به دست آمده ۱۱ درصد از درآمد‌ها بود.

عملکرد ماهانه کچاد+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "کچاد" مجوز افزایش سرمایه گرفت


درآمد‌های "کچاد" تا دی‌ماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمدهای کچاد+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی دوره ماهانه منتهی به دی‌ماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۲ درصدی را از خود بر جای گذاشت و درآمد تجمیعی که "کچاد" طی این دوره ۱۰ ماهه اعلام شد نسبت به سال گذشته ۱۰۳ درصد افزایش پیدا کرد و لازم به ذکر است که این شرکت معدنی در مقایسه با آذرماه ۱۴ درصد کاهش درآمد را به همراه داشت.

روند درآمد صادراتی کچاد تا دی‌ ماه+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد بیشترین درآمد‌های "کچاد" در دی‌ماه از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی شد و درآمدزاترین محصول متعلق به «کنسانتره آهن (خشک)» با ۱۶،۷۹۹ میلیارد ریال بود و نرخ فروش این محصول در دی‌ماه نزدیک به ۳ میلیون تومان در ازای هر تن بود.

درآمدی که از فروش محصولات در بازار صادراتی به ثبت رسید بالغ‌بر ۴،۱۱۵ میلیارد ریال بود و طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمدی برابر با ۳۸،۵۴۰ میلیارد ریال را شناسایی کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر