بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
پر فروش‌ترین محصول "کچاد" مربوط به «کنسانتره آهن (خشک)» بود؛

افزایش مقدار فروش ماهانه "کچاد" در دی‌ماه

افزایش مقدار فروش ماهانه
مقدار فروش محصولات "کچاد" نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۸ درصدی را به همراه داشت و طی ۱۰ ماه سپری‌‎شده از سال مالی نیز فروش محصولات نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۶ درصد افزایش پیدا کرد.
کد خبر : ۲۵۴۲۹۴

عملکرد ماهانه کچاد+بورس نیوز

به گزارش گروه بورس نیوز، مقدار فروش ماهانه محصولات شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دی‌ماه سال جاری برابر با ۱,۵۴۰,۳۰۹ تن اعلام شد که فروش محصولات این شرکت در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، مقدار فروش محصولاتی که طی ۱۰ ماه گذشته به فروش رسید برابر با ۱۵,۶۹۳,۳۹۳ تن بود، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۵۵,۵۰۰ میلیارد ریال بود.

بیشتری مقدار فروش ماهانه "کچاد" در دی‌ماه سال جاری متعلق به بازار داخل کشور با ۱،۵۱۰،۳۲۵ تن بود که نسبت به ماه گذشته ۶ درصد افزایش یافت و در بازار صادراتی نیز ۲۹،۹۸۴ تن از محصولات به فروش رسید.
عملکرد ماهانه معدنی و صنعتی چادرملو+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: حمایت از سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه معدن و صنایع معدنی


مقدار فروش محصولات معدنی و صنعتی چادرملو

بر پایه این گزارش، مقدار فروش محصولات "کچاد" نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۸ درصدی را به همراه داشت و طی ۱۰ ماه سپری‌‎شده از سال مالی نیز فروش محصولات نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۶ درصد افزایش پیدا کرد.

بیشترین فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۵۶۹،۲۹۸ تن بود که نرخ فروش این محصول نزدیک به ۳ میلیون تومان اعلام شد که نسبت به ماه گذشته تغییر خاصی را به همراه نداشت، محصول پرفروش دیگر "کچاد" متعلق به «گندله» با ۱۷۳،۸۰۱ تن که در مقایسه با ماه گذشته ۹ درصد افزایش فروش داشت.

گران‌ترین محصولی که کچاد در دی‌ماه به فروش رساند مربوط به «فولاد صادراتی» با نرخ ۱۳ میلیون ۷۲۴ هزار تومان در ازای هر تن بود که نزدیک به ۷ درصد کاهش نرخ را تجربه کرد، همان‌طور که گفته شد «کنسانتره آهن (خشک)» پرفروش‌ترین محصول کچاد بر اساس آمار‌های ثبت‌شده در سامانه کدال بود که ۳۷ درصد از بازار ماهانه را به خود اختصاص داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر