بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
مشارکت فولاد هرمزگان در طرح تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در شرکت ستاره سیمین هرمز
مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان در راستای ایفای نقش حداکثری در توسعه استان هرمزگان و تبدیل شدن این استان به قطب اصلی فولاد کشوربه عنوان یکی از شرکای بزرگ طرح تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در شرکت ستاره سیمین هرمز مشارکت و سرمایه گذاری کرده است.
کد خبر : ۲۵۴۳۳۸

مدیرعامل فولاد هرمزگان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، عطااله معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان اظهار کرد: فولاد هرمزگان در راستای ایفای نقش حداکثری در توسعه استان هرمزگان و تبدیل شدن این استان به قطب اصلی فولاد کشوربه عنوان یکی از شرکای بزرگ طرح تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در شرکت ستاره سیمین هرمز مشارکت و سرمایه گذاری کرده است.



وی افزود: فولاد هرمزگان با خرید ۳۰ درصد دیگر از سهام شرکت ۱۰ میلیون تنی ستاره سیمین در مهر ماه سال جاری، با بیش از ۵۱ درصد، سهام دار اصلی این شرکت تازه تاسیس شده است که با راه اندازی آن استان هرمزگان به یکی از قطب‌های اصلی و محوری تولید فولاد در کشور تبدیل خواهد شد و اشتغالزایی چند هزار نفری را به همراه دارد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان ادامه داد: فاز اول این طرح با ساخت مگا مدول احیا مستقیم با تولید ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در سال، همزمان با پروژه‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان، کلنگ زنی خواهد شد.

معروفخانی بیان کرد: پروژه‌های نصب لنس‌های ساید وال کوره‌های قوس الکتریکی با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد تومانی و افزایش ۱۲۰ هزار تنی تولید تا پایان سال جاری در فولاد هرمزگان به بهره برداری خواهند رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر