بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
پس از مدت‌ها محصولی قدیمی آمد؛

کاهش حجم معامله «اکستروژن ۳ EX» "شکبیر"

کاهش حجم معامله «اکستروژن ۳ EX»
دیگر محصولی که پتروشیمی امیرکبیر تا پایان هفته به فروش رساند مربوط به «پلی اتیلن سنگین فیلم ۵ EX» بود که ۶۰۰ تن از این محصول را روانه بورس کالا کرد که با افزایش ۱۰۰ تنی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود.
کد خبر : ۲۵۴۵۰۷

پتروشیمی امیرکبیر + بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفته‌ای که پشت سر گذاشته شد ۱,۹۰۰ تن از محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد و این مقدار عرضه در مقایسه با هفته گذشته تغییری را به دنبال نداشت و تقاضا برای این محصول طی هفته گذشته ۱,۲۸۰ تن به ثبت رسید، حجم معامله محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» در پایان هفته ۱,۲۴۰ هزار تن اعلام شد که با کاهش ۳۱۰ تنی (۲۰ درصد) مواجه بود.

نرخ میانگین هر تن از محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» برابر با ۲۶۸,۸۸۴ هزار ریال اعلام شد که ۳ درصد کاهش نرخ را نسبت به نرخ هفته گذشته به همراه داشت و همچنین مجموع درآمد این پتروشیمی از فروش محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» به ۳۳ میلیارد و ۳۴۱ میلیون تومان رسید که با کاهش درآمد حاصل از فروش نسبت به هفته گذشته همراه بود و فروش این محصول به ۲ صورت سلف و مچینگ بود.

عملکرد هفتگی محصولات شکبیر+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: انتخاب ترکیب جدید هیات مدیره "شکبیر"


دیگر محصول ارائه‌شده توسط پتروشیمی امیرکبیر مربوط به «پلی اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» بود که در بورس کالا مورد عرضه قرار گرفت، مقدار عرضه این محصولات برابر با ۱,۰۰۰ تن و تقاضا برای این محصول ۱۲۰ تن شناسایی شد و حجم معاملات نیز به ۱۰۰ تن رسید، میزان درآمدی که این پتروشیمی از فروش «پلی اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» در هفته منتهی به ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به ثبت رساند برابر با ۳ میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان رسید.

دیگر محصولی که پتروشیمی امیرکبیر تا پایان هفته به فروش رساند مربوط به «پلی اتیلن سنگین فیلم ۵ EX» بود که ۶۰۰ تن از این محصول را روانه بورس کالا کرد که با افزایش ۱۰۰ تنی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، حجم معامله این محصول برابر با ۱۱۰ تن بود و درآمدی که از فروش این محصول شناسایی شد برابر با ۲ میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان بود.

دیگر محصولی که پس از مدت‌ها در سبد معاملاتی پتروشیمی امیرکبیر حضور پیدا کرد مربوط به محصول «پلی اتیلن سنگین تزریقی ۴ I» با مقدار عرضه ۶۰۹ تنی بود که ۵۴۶ تن از این محصول به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ماهانه
پلی‌اتیلن سبک صادراتی پر فروش‌ترین محصول پتروشیمی امیرکبیر؛

فروش ماهانه "شکبیر" ۸ درصد کاهش یافت

انتخاب ترکیب جدید هیات مدیره
به دنبال مصوبه مجمع عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر رقم خورد؛

انتخاب ترکیب جدید هیات مدیره "شکبیر"

گرید‌های سنگین پتروشیمی امیرکبیر آنچنان درآمدزا نبودند
درآمد ۱۱۷ میلیاردی از پلی‌اتیلن سبک بدست آمد؛

گرید‌های سنگین پتروشیمی امیرکبیر آنچنان درآمدزا نبودند

کاهش درآمد ماهانه ۱۷ درصدی پتروشیمی امیرکبیر؛

"شکبیر" از رکورد درآمدزایی خود، جاماند

ارسال نظر