بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
پتروشیمی آبادان با ۳ محصول وارد معاملات بورس کالا شد؛

حجم معامله ۵۵۰ تنی «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» "شپترو"

حجم معامله ۵۵۰ تنی «پلی وینیل کلراید ۶۵ S»
مقدار عرضه «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» همانند هفته گذشته بود و تغییری نداشت و مقدار عرضه محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» با افزایش ۵۰ روبه‌رو بود.
کد خبر : ۲۵۴۵۰۸

پتروشیمی آبادان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی آبادان با نماد "شپترو" در هفته منتهی به ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری ۳۰۰ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» را در بورس کالا مورد معامله قرار داد که که با کاهش عرضه ۲۰ تنی (۶ درصد) مواجه بود، "شپترو" برای این محصول تقاضای ۲۱۰ تنی را به ثبت رساند و فروش این محصول به صورت سلف صورت گرفت، از ۳۰۰ تن محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» که به عرضه رسید ۹۰ تن آن فروخته نشد.

نرخ میانگین معاملات این محصول در هفته گذشته به ۳۷۰,۰۰۱ هزار ریال در ازای هر تن رسید که نسبت به هفته گذشته ۳ درصد کاهش نرخ فروش را به همراه داشت، مقدار تقاضا برای این محصول ۲۱۰ تن اعلام شد که در مقایسه با هفته گذشته ۴۹۰ تن کاهش پیدا کرد و میزان درآمدی که از فروش این محصول شناسایی شد برابر با ۷ میلیارد و ۷۷۰ هزارتومان تومان به ثبت رسید.

عملکرد هفتگی محصولات


بیشتر بخوانید: محصول «پلی وینیل کلراید S۵۷» روی زمین نماند


طی این هفته محصولاتی همچون «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» و «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» در سبد معاملات این پتروشیمی قرار داشتند که به ترتیب ۲۰۰ و ۵۵۰ تن از این محصولات در بورس کالا به عرضه رسیدند.

مقدار عرضه «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» همانند هفته گذشته بود و تغییری نداشت و مقدار عرضه محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» با افزایش ۵۰ روبه‌رو بود.

مجموع عرضه این ۲ محصول به ۷۵۰ تن می‌رسد که تماماً این محصولات به فروش رسیده‌اند و درآمدی که از فروش آن‌ها به ثبت رسید برابر با ۲۶ میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش تقاضا «پلی وینیل کلراید ۷۰ S»
فروش «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» به ۲ صورت نقدی و سلف صورت گرفت؛

افزایش تقاضا «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» "شپترو"

فروش تمامی «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» توسط
"شپترو" با ۳ محصول وارد رینگ معاملات شد؛

فروش تمامی «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» توسط "شپترو"

ارسال نظر