بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
نگاهی به عملکرد سامانه آموزش کارگزاری مفید
کارگزاری مفید از پیشگامان آموزش بورس به شمار می‌رود، که طی سال‌های اخیر با اقبال عموم مردم نسبت به ورود به بازار سرمایه این کارگزاری نیز توسعه و سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش بورس را شدت بخشیده است.
کد خبر : ۲۵۴۵۴۳

نگاهی به عملکرد سامانه آموزش کارگزاری مفید+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، یکی از دغدغه‌های بازار سرمایه در سال‌های اخیر ورود خیل کثیری از مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار در این بازار بوده، بی‌آنکه آموزش کافی و لازم را دیده باشند.

کارگزاری‌ها یکی از نهاد‌هایی به شمار می‌روند که سهامداران و فعالان بازار سرمایه با آن‌ها در ارتباط هستند و می‌توانند در زمینه آموزش به تازه‌واردان بسیار مؤثر باشند، در این زمینه جالب است نگاهی به خدمات آموزشی ارائه‌شده توسط پرطرفدارترین کارگزاری بورسی ایران یعنی "مفید" داشته باشیم.

کارگزاری مفید از پیشگامان آموزش بورس به شمار می‌رود، که طی سال‌های اخیر با اقبال عموم مردم نسبت به ورود به بازار سرمایه این کارگزاری نیز توسعه و سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش بورس را شدت بخشیده است و از ابتدای سال ۱۳۹۹ سامانه آموزش مفید را راه‌اندازی کرده است که به‌صورت رایگان به‌تمامی علاقه‌مندان خدمات آموزشی ارائه می‌کند.

خدمات سامانه آموزش کارگزاری مفید در ۴ حوزه: مقالات آموزشی، کلاس‌های آنلاین، دوره‌های ویدیویی (ضبط‌شده)، و برنامه‌های زنده آموزشی در فضای مجازی است.

تاکنون سامانه آموزش مفید ۹۰۰ مقاله مکتوب آموزشی سریالی از سطح مبتدی تا پیشرفته را در اختیار کاربران قرار داده است که در کنار این مقالات از نمودار‌ها و اینفوگراف‌های تصویری جذاب برای درک بهتر استفاده‌شده است.

یکی از ویژگی‌های این مقالات مکتوب پوشش دادن جامع مباحث بورسی شامل:

آشنایی با بورس و ساختار بازار سرمایه ایران، آشنایی با روش‌های سرمایه‌گذاری، آشنایی با معاملات بورس کالا، سهام عدالت، آشنایی با انواع تحلیل‌ها شامل تحلیل تکنیکال و بنیادی، آشنایی با قوانین بورس ایران، آشنایی با سامانه‌های معاملاتی و نحوه استفاده از آن‌ها و… هست.

کلاس‌های آنلاین روزانه بخش دیگری از فعالیت‌های آموزش بورس مفید است که بر اساس آمار‌ها ۴۷۱ هزار ساعت کلاس تا‌کنون برگزار شده که تعداد کل شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا‌کنون بیش از ۳۵۰ هزار نفر بوده است.

نگاهی به عملکرد سامانه آموزش کارگزاری مفید+بورس نیوز

دوره‌های ویدیویی آموزشی این امکان را برای مخاطبان فراهم می‌کند که موضوع و زمان دلخواه خود را برای آموزش انتخاب کنند، این ویدیو‌ها از سطح مبتدی تا پیشرفته است که تاکنون بیش از ۱۶ دوره در ۱۱۴ اپیزود تولید و منتشرشده و بیش از ۸۰ هزار ساعت دیده‌شده است.

در بالا به اهم فعالیت‌ها و برخی آمارهای سامانه آموزش کارگزاری مفید اشاره شد، این آمار‌ها و فعالیت‌ها نشان می‌دهد کارگزاری مفید توانسته جایگاه برتر و سهم ویژه‌ای در فرهنگ‌سازی و آموزش بورس کشور کسب کند.

تجربه سال‌های اخیر در بازار سرمایه ایران نشان داد شناخت و کسب تخصص در کنار سرمایه‌گذاری و فعالیت در بازار بورس تا چه میزان اهمیت دارد، از این رو آموزش‌های تخصصی و صحیح می‌تواند به سرمایه‌گذاری اصولی و هدفمند منجر شود و از نوسانات هیجانی و احساسی در بازار بورس جلوگیری کند.

کارگزاری مفید با استفاده از اساتید و کارشناسان مطرح حوزه اقتصادی و مالی، محتوا‌ها و منابع آموزشی معتبر را در قالب‌های مختلف مکتوب و ویدیوی و کلاس‌های آنلاین به‌صورت رایگان در اختیار نه فقط مشتریان مفید بلکه همه علاقه‌مندان به فعالیت در بازار سرمایه قرار داده است، علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر و دنبال کردن آموزش‌های بورسی به سامانه آموزش مفید به آدرس learning.emofid.com مراجعه کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر