بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
خرید گیفت تبلیغاتی و شرکتی؛ ماندگاری در یاد‌ها
امروزه شرکت‌ها از روش‌های بسیار متنوعی برای تبلیغات برند خود استفاده می‌کنند. اما گاهی این تبلیغات هزینه زیادی دارند و صرف هزینه گزاف برای صاحب برند مقدور نیست.
کد خبر : ۲۵۴۶۴۰
نویسنده :
مینا علیزاده

خرید گیفت تبلیغاتی و شرکتی؛ ماندگاری در یاد‌ها

به گزارش بورس نیوز، امروزه شرکت‌ها از روش‌های بسیار متنوعی برای تبلیغات برند خود استفاده می‌کنند. اما گاهی این تبلیغات هزینه زیادی دارند و صرف هزینه گزاف برای صاحب برند مقدور نیست. از طرف دیگر بسیاری از این روش‌های تبلیغاتی، ماندگاری نداشته و پس از مدتی فراموش می‌شوند. سوال این است که چه نوع تبلیغاتی را انتخاب کنیم تا با یکبار هزینه برای مدت طولانی در یاد افراد بمانیم؟ قطعا راه‌های بسیاری وجود دارد و با کمی خلاقیت و ایجاد تنوع، می‌توان تبلیغات گسترده‌تری انجام داد. یکی از بهترین روش‌های تبلیغ، خرید گیفت تبلیغاتی و شرکتی است. در ادامه با ما همراه باشید تا با جزئیات خرید گیفت تبلیغاتی و شرکتی آشنا شوید.

شناسایی بهتر مخاطبین پیش از انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی

یکی از راه‌هایی که نام و برند شما را در ذهن افراد ماندگار می‌کند، هدیه دادن است. پس اگر شرکت شما نیاز به معرفی و شناخته شدن دارد، هدیه دادن می‌تواند راه مناسبی باشد. شرکت‌هایی هستند که نام برند شما را روی محصولات مورد نظرتان چاپ می‌کنند. شما می‌توانید این محصولات را با نام و آرم خودتان به افراد هدیه دهید. برای این کار بهتر است گروه خاصی را به‌عنوان مخاطب خود انتخاب کرده و گیفت تبلیغاتی دلخواه‌تان را مطابق با نیاز آن گروه انتخاب کنید. مثلا اگر کارمندان مخاطب شما هستند، برای آن‌ها انواع خودکار، سررسید یا هدایای لوکس مدیریتی را در نظر بگیرید.

شما می‌توانید لباس‌های مخصوصی را با لوگوی خود تهیه کرده و آن‌ها را به کارمندان شرکت یا برندگان مسابقه هدیه دهید. به عبارت بهتر، از این طریق اسپانسر برخی مسابقات باشید. برای ساکنین یک هتل، حوله یا لوازم بهداشتی با نام خودتان تهیه کنید. به دانش آموزان یک مدرسه، لوازم تحریر با چاپ دلخواه‌تان هدیه دهید. از این طریق علاوه بر هدیه دادن لوازم کاربردی به افراد، نام خودتان را با خرید گیفت تبلیغاتی و شرکتی در ذهن آن‌ها ماندگار می‌کنید.

خرید گیفت تبلیغاتی و شرکتی برای مدیران و کارمندان

گیفت تبلیغاتی خود را طوری طراحی و انتخاب کنید که برای مخاطبتان کاربردی باشد. اگر کار شرکت یا فروشگاه شما به گونه‌ای است که برای کارمندان کاربرد دارد، بهتر است گیفت تبلیغاتی خود را نیز به همین گروه هدیه دهید. مناسبت‌های پیش رو را درنظر بگیرید. معمولا شب عید بهترین موقعیت برای هدیه دادن به کارکنان شرکت‌هاست. ست مدیریتی تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به مدیران و پرسنل شرکت‌های اداری یا مهندسی است. همچنین همانطور که پیش از این اشاره شد، می‌توانید انواع سررسید، خودکار، ساعت، جاسوییچی و... را به‌عنوان هدیه انتخاب کنید.

انتخاب کتاب‌های نفیس برای هدیه دادن با هدف تبلیغات

دسته دیگری از هدایای تبلیغاتی که ارزش بسیار بالایی دارند، کتاب‌های نفیس هستند. کتاب همیشه جزء بهترین و ارزشمندترین هدایا بوده است. حال اینکه انتخاب کتاب‌های نفیس مانند دیوان اشعار حافظ، مولانا، سعدی و... ارزش خرید گیفت تبلیغاتی و شرکتی را چندین برابر خواهد کرد. برای تولید کتاب‌های نفیس تبلیغاتی از متریال بسیار با کیفیت و متمایز از کتاب‌های معمولی استفاده می‌شود. این کتاب‌ها، هدیه معمولی و متداولی نیستند و فقط برای مشتریان خاص و با جایگاه ویژه تهیه می‌شوند.

فلش مموری؛ بهترین گیفت تبلیغاتی شرکتی

بعضی از محصولات مثل فلش مموری تبلیغاتی برای همه افراد کاربرد دارند. همه مردم برای نگهداری و جابجایی اطلاعات و فایل‌های خود نیاز به چنین وسیله‌ای دارند. هدیه دادن انواع فلش مموری‌ها با حک لوگوی خودتان، حتما یک انتخاب عالی و هوشمندانه خواهد بود. چراکه این وسیله به طور مداوم در دسترس و مورد استفاده افراد قرار گرفته و نام شما را همیشه در یاد آن‌ها نگه می‌دارد. همچنین دست به دست شدن فلش مموری برای انتقال و جابجایی فایل‌ها بین اشخاص، نام تجاری شما را به دیگران معرفی می‌کند.

صرف هزینه کمتر، اما تعداد هدیه بیشتر برای تبلیغات

اگر هدایایی که پیش از این پیشنهاد دادیم برای شما هزینه زیادی دارد، به سراغ انتخاب‌های دیگر بروید. شما با صرف هزینه کمتری هم قادر به خرید گیفت تبلیغاتی و شرکتی خواهید بود. همچنین اگر بودجه معینی را برای تبلیغات و خرید گیفت تبلیغاتی در نظر گرفته‌اید، با همان مبلغ، هدایای جزئی‌تر، اما به تعداد بیشتری تهیه کنید. در ادامه به معرفی چند نمونه از این هدیه‌ها می‌پردازیم:

ماگ، یکی از بهترین نمونه‌های گیفت تبلیغاتی

همه افراد برای نوشیدن چای، قهوه و انواع نوشیدنی‌ها نیاز به لیوان و ماگ دارند. هدیه دادن انواع مختلف ماگ یا لیوان، نام شما را با هزینه مقرون به صرفه‌ای در ذهن افراد ماندگار خواهد کرد. علاوه بر این، هدایای شما به محل کار و حتی در منزل افراد نیز وارد می‌شوند. شما به راحتی می‌توانید نام و لوگوی برند خودتان را با جزئیات دلخواه روی هدایای تبلیغاتی چاپ کنید. این موضوع که لیوان یا ماگ شما دائم روی میز و در محدوده دسترسی افراد قرار می‌گیرد، ناخودآگاه نام شما را در ذهن آن‌ها حک خواهد کرد.

خرید گیفت تبلیغاتی و شرکتی؛ ماندگاری در یاد‌ها

انتخاب دفتر و دفترچه یادداشت تبلیغاتی برای کارمندان

یکی از کاربردی‌ترین وسایلی که اکثر افراد از آن استفاده می‌کنند، دفترچه یادداشت است. نوشتن نکات مهم کاری، برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت، یادآوری‌ها و... چند نمونه از مواردی هستند که افراد یادداشت می‌کنند. با انتخاب دفترچه یادداشت به عنوان هدیه، ماندگاری نام شما در ذهن مخاطب تضمین شده است. زیرا کسانی که نکات ضروری را یادداشت می‌کنند، دائما دفتر یادداشت‌های خود را چک می‌کنند. به بیان ساده‌تر، دفترچه یادداشت شما همیشه در مقابل چشم آن‌ها خواهد بود. پس این مورد، قطعا یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است.

نایلون‌های تبلیغاتی؛ یک انتخاب مقرون به صرفه و موثر

اگر قصد دارید با صرف کمترین هزینه، تبلیغات برند خود را انجام دهید، نایلون یا کیسه خرید بهترین مورد است. نایلون‌ها در انواع بسیار متنوعی در بازار موجود هستند. اکثر فروشگاه‌ها محصولات و اجناس خود را در نایلون یا پاکت‌های کاغذی به مشتریان تحویل می‌دهند. حال شما می‌توانید این نایلون‌ها را با نام، لوگو و جزئیات مربوط به برند خودتان تهیه کرده و در اختیار فروشگاه‌ها قرار دهید. وقتی فروشندگان اجناس خود را در کیسه‌هایی با نام شما به مشتری تحویل می‌دهند، برند شما به مشتریان آن فروشگاه معرفی می‌گردد. این کار مخاطبین و مشتریان شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

از یک طرف، کیسه خرید بار‌ها توسط افراد استفاده می‌شود و از طرف دیگر با تردد افراد در سطح شهر، نام و لوگوی شما به چشم سایر شهروندان می‌خورد. این روش یکی از ارزان‌ترین و در عین حال یکی از پربازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود. فقط باید فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که مشتریان بسیاری داشته باشند.

توکاگیفت؛ ارائه کننده انواع هدایای تبلیغاتی با قیمت‌های مناسب

در این مقاله عنوان کردیم که هدیه دادن باعث ماندگاری نام افراد در ذهن یکدیگر می‌شود و برای همیشه یک یادگار از شما باقی می‌گذارد. به همین دلیل، خرید گیفت تبلیغاتی و شرکتی به یکی از روش‌های نوین بازاریابی و تبلیغات تبدیل شده است. ارسال هدایای تبلیغاتی برای مخاطب، حس خاص بودن را در او ایجاد کرده و تاثیر بسزایی در شناخته شدن برند شما خواهد داشت؛ بنابراین در تهیه و انتخاب گیفت تبلیغاتی دقت کافی به خرج دهید و هدایایی را انتخاب کنید که کاربردی باشند. همچنین زمینه کاری خود را در انتخاب گیفت در نظر داشته باشید.

توکاگیفت یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در زمینه ارائه انواع گیفت‌های تبلیغاتی است. شما می‌توانید برای مشاهده محصولات موجود در این مجموعه به آدرس tokagift.com مراجعه کنید. در این وب سایت، هدایای تبلیغاتی متنوعی با قیمت‌های گوناگون موجود هستند. این ویژگی باعث می‌شود تا تمامی سازمان‌ها با بودجه‌های متفاوت، امکان تهیه گیفت‌های تبلیغاتی مناسب از این سایت را داشته باشند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌های ۰۲۱۸۸۳۹۵۰۹۳ و ۰۲۱۸۸۳۹۵۰۷۲ با مشاورین توکاگیفت در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر