بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
بازار صادراتی این داروساز تنها ۷درصد از درآمدهای ماهانه را دارد؛

نسخه‌های فروشی "ابوریحان" درآمدزا نبود

نسخه‌های فروشی
بیشترین درآمد ماهانه به ثبت رسیده توسط داروسازی ابوریحان طی این دوره مربوط به گروه «قرص و دراژه و کپسول» با ۵۴۶ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۴۶۵۶

داروسازی ابوریحان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت داروسازی ابوریحان طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به پایان دی‌ماه سال ۱۴۰۰ درآمدی که از فروش محصولات خود اعلام کرد معادل ۱،۰۴۳ میلیارد ریال بود و طی ۱۰ ماه گذشته نیز درآمدی که شناسایی شد برابر با ۸،۹۸۷ میلیارد ریال به ثبت رسید.

درآمد عملیاتی این شرکت دارویی طی دوره ماهانه از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آمد که بیشترین میزان درآمد از فروش محصولات در بازار داخل کشور شناسایی شد، درآمد ماهانه‌ای که از فروش صادراتی به ثبت رسید دربرگیرنده ۷ درصد از کل درآمد‌ها بود.

عملکرد ماهانه داروسازی ابوریحان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "دابور" نسخه‌های انرژی‌زا برای درآمدها نوشت


درآمد ماهانه ارائه‌شده "دابور"

روند درآمد عملیاتی دابور+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که داروسازی ابوریحان در دی‌ماه سال جاری توانست به ثبت برساند با کاهش ۲ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود و همچنین شاهد رشد ۶۰ درصدی درآمدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته بود، مجموع درآمد تجمیعی "دابور" طی ۱۰ ماه گذشته ۶۱ درصد افزایش درآمد را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به همراه داشت.

بیشترین درآمد ماهانه به ثبت رسیده توسط داروسازی ابوریحان طی این دوره مربوط به گروه «قرص و دراژه و کپسول» با ۵۴۶ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر هزار عدد ۲۷۰ هزارتومان بود که ۱۱ درصد کاهش نرخ را نسبت به ماه گذشته تجربه کرد.

مقدار فروش محصولات "دابور"

مثدار فروش ماهانه دابور+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت داروسازی ابوریحان در پایان دی‌ماه سال جاری مقدار فروش ماهانه محصولات خود را طی این دوره برابر با ۲۵۵,۷۰۵ هزار عدد اعلام کرد که این مقدار فروش نسبت به ماه گذشته با افزایش ۶۰ درصدی روبه‌رو بود و با توجه به افزایش فروش ماهانه، شرکت دابور در دی‌ماه با کاهش درآمد مواجه بود.

از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه نیز مقدار فروش محصولات این شرکت دارویی بالغ‌بر ۱,۵۱۵,۱۴۳ هزار عدد بود که در مقایسه با سال گذشته با ۵ درصد کاهش یافت، همچنین بیشترین مقدار فروش محصولات دارویی این شرکت از گروه «قرص و دراژه و کپسول» در بازار داخلی بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود خالص ۱،۳۷۴ میلیارد ریالی این داروساز تا شهریورماه؛

"دابور" نسخه‌های انرژی‌زا برای درآمدها نوشت

سوددهی
شرکت داروسازی ابوریحان اعلام کرد؛

سوددهی " دابور " از پاییز تا زمستان

با برگزاری مجمع شرکت داروسازی ابوریحان؛

"دابور" به افزایش سرمایه ۵۰ درصدی رسید

ارسال نظر