بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
رشد ۲ درصدی نرخ فروش «اسلب صادراتی» فولاد خوزستان؛

روند صعودی "فخوز" در دی‌ماه متوقف شد

روند صعودی
بیشترین درآمدی که فولاد خوزستان در دی‌ماه شناسایی کرد مربوط به بازار صادراتی بود که این درآمد ماهانه از فروش محصولات اسلب، بلوم و بیلت و آهن اسفنجی به دست آمد.
کد خبر : ۲۵۴۷۱۰

شرکت فولاد خوزستان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد خوزستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی حاصل از فروش محصولات خود طی این دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۵۰،۵۶۶ میلیارد ریال اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه نیز مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی ۳۸۱،۱۵۶ میلیارد ریال به ثبت رسید.

"فخوز" در دی‌ماه درآمدی که از فروش محصولات به دست آورد حاصل فروش آن‌ها در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود، بیشترین درآمد حاصل از فروش محصولات در بازار صادراتی با ۲۹،۲۴۵ شناسایی شد و باقی‌‎مانده درآمد‌ها نیز در بازار داخلی به دست آمد که تشکیل‌دهنده ۴۲ درصد از کل درآمد ماهانه این شرکت بود.

روند صعودی عملکرد ماهانه فخوز منتهی به دی‌ ماه +بورس نیوز


بیشتر بخوانید: فولادخوزستان در بورس کالا رکورد زد


درآمد‌های عملیاتی "فخوز"

روند صعودی روند درآمد ماهانه فولاد خوزستا تا دی ماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه اعلام‌شده توسط فولاد خوزستان در دی‌ماه سال جاری با کاهش ۶ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت، مجموع درآمد عملیاتی این شرکت فولادی طی ۱۰ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون ۵۷ درصد رشد پیدا کرد.

بیشترین میزان درآمدی که فولاد خوزستان از فروش محصولات خود به دست آورد متعلق به فروش محصول «اسلب صادراتی» با ۱۷،۷۱۱ میلیارد ریال بود که دربرگیرنده ۳۵ درصد از درآمد ماهانه این شرکت بود، نرخ فروش «اسلب صادراتی» در دی‌ماه ۱۶ میلیون و ۱۳۴ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که ۲ درصد بیشتر از ماه گذشته بود.

همان‌طور که گفته شد بیشترین درآمدی که فولاد خوزستان در دی‌ماه شناسایی کرد مربوط به بازار صادراتی بود که این درآمد ماهانه از فروش محصولات اسلب، بلوم و بیلت و آهن اسفنجی به دست آمد.

مقدار فروش محصولات فولاد خوزستان

روند صعودی فروش ماهانه فولاد خوزستان+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، "فخوز" در دی‌ماه سال جاری ۳۸۷,۶۱۱ تن از محصولات خود را در بازار‌های داخل و خارج از کشور به فروش رساند که عمده‌ترین مقدار فروش ماهانه در بازار صادراتی با ۲۰۰،۹۸۳ تن شکل گرفت، مقدار فروش تجمیعی این شرکت فولادی طی ۱۰ ماه گذشته ۲,۸۳۴,۹۶۲ تن اعلام شد.

فروش ماهانه فخوز در دی‌ماه+بورس نیوز

مقدار فروش ماهانه شرکت فولاد خوزستان در دی‌ماه در مقایسه با آذرماه ۲ درصد کاهش یافت و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۶ درصدی مواجه بود، همچنین مجموع فروش محصولات فخوز از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۱۶ درصد کاهش را تجربه کرد.

پرفروش‌ترین محصولی که "فخوز" در دی‌ماه سال جاری فروخت مربوط به «اسلب صادراتی» با ۱۰۹,۷۷۴ تن بود و پس‌ازآن بیشترین محصولی که به فروش رفت «اسلب داخلی» با ۷۱،۲۲۲ تن بود که نرخ فروش این محصول در بازار داخلی با کاهش ۲ درصدی به ۱۵ میلیون تومان در ازای هر تن رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سه شرکت فولادی در مکان اول تا سوم
در بازار فیزیکی بورس کالا بررسی شد؛

سه شرکت فولادی در مکان اول تا سوم

فولادخوزستان در بورس کالا رکورد زد
فرش قرمز مشتریان برای عرضه‌های این شرکت فولادی؛

فولادخوزستان در بورس کالا رکورد زد

ملی صنایع مس ایران معامله ۹ هزار میلیارد ریالی را ثبت کرد
با بررسی ارزش فروش شرکت ها در هفته گذشته؛

ملی صنایع مس ایران معامله ۹ هزار میلیارد ریالی را ثبت کرد

فولادخوزستان مجددا به رینگ درآمدزا‌ها بازگشت
مشتریان برای خرید از این فولادی، اینبار نه نگفتند؛

فولادخوزستان مجددا به رینگ درآمدزا‌ها بازگشت

ارسال نظر