بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
منبع مجوز عرضه سرخابی‌ها؛ برو بالا ...
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به اینکه دایره قدرت سازمان بورس در عرضه سرخابی‌ها فقط "چشم، هر چه شما بفرمایید است" تا هیاتی که برای سریال خود از نسخه دارویی‌ها استفاده کرد.
کد خبر : ۲۵۴۸۷۰

منبع مجوز عرضه سرخابی‌ها؛ برو بالا ...

به گزارش بورس‌نیوز؛ 

سخنگوی راه‌پله‌ها که همیشه حتی شده ۲۴ ساعت پشت درب وزرشگاه آزادی برای برگزاری دربی می‌خوابید، امروز دوان دوان خبر حسابرسی از دو باشگاه سرخابی را کار کرد اما؛ یک سوال پیش آمد که چرا بدون سروصدا و چه کسی چنین فرمانی را صادر کرده است!

گفتند که از فرابورس بوده، گفتند بالاتر؛ از سازمان بورس بوده، گفتند بالاتر؛ از سازمان خصوصی‌سازی بوده، گفتند بالاتر؛ از وزارت اقتصاد بوده، گفتند بالاتر؛ از معاون ... گفتند صلوات بلند بفرستید.

۸ میلیارد ناقابل تنها از یک نسخه   

سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که صورت‌های مالی یکی از نسخه بپیچ‌های بازار دارای برکت خاصی برای هیات نشین‌های زر و زور و تزویر داشته است!

جالب است که این شرکت در صورت‌های مالی افشاشده خود ۸ میلیارد تومان به موسسه‌ای داده تا یک سریال ۲۴ قسمتی امنیتی بسازد و موضوع آن را پنی‌سیلین اعلام کرده است! روح آقامحمد را لرزاندید با این پنی‌سیلین بخدا.

البته باید دید که این گروه طی صورت‌های مالی آینده شرکت با کدام نوع ارز، این سریال را محاسبه خواهند کرد.

حقوق‌های ناقابل دولتی

در حالی که بسیاری از دولت‌مردان همیشه معتقد هستند که ما نان و ماست می‌خوریم، حکایت نان و ماست ناصرالدین‌شاهی است.

دولتی‌ها نالان که همیشه از کمبود بودجه و دستمزد سردرگریبانند، با شفاف‌شدن صورت‌های مالی خیلی از حقوق مدیران بیرون می‌زند و در مثالی یکی از بانک‌ها حقوق ماهانه ۴۷ میلیون تومانی اعضای هیئت‌مدیره در سال ۱۳۹۹ را جزو دستاورد‌های خود منتشر کرده است.

چهار عضو هیئت‌مدیره بانک دولتی توسعه تعاون طی سال گذشته درمجموع و به طور ناخالص ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان حقوق از بانک دریافت کرده‌اند که اگر این رقم را بر تعداد افراد و تعداد ماه‌های سال تقسیم کنیم، هر عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در سال ۱۳۹۹ به طور ناخالص ۴۷ میلیون تومان حقوق دریافت کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر