بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
سیمان فارس ۲۰درصد افزایش درآمد ماهانه داشت؛

رشد ۱۷درصدی فروش "سفار" / این سیمانی در بهمن صادرات نداشت

رشد ۱۷درصدی فروش
پرفروش‌ترین محصول سفار در بهمن‌ماه مربوط به «سیمان پرتلند تیپ دو فله ای» با ۱۸،۲۹۴ تن بود که نرخ فروش آن ۴۴۲ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۵۵۱۱۰

سیمان فارس +بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری درآمد عملیاتی خود را که از فروش محصولات شناساس کرد بالغ‌بر ۲۲۵ میلیارد ریال بود و درآمد تجمیعی "سفار" طی ۱۱ ماه سپری‌شده از سال مالی بالغ‌بر ۲،۴۶۳ میلیارد ریال ارائه شد.

درآمد ماهانه "سفار" در بهمن‌ماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آمد و در بازار صادراتی نیز فعالیتی نداشت، درآمد‌ها در بهمن‌ماه یک درصد بالاتر از میانگین بود.

عملکرد ماهانه سیمان فارس+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: بیش از ۹۲ میلیون تن سیمان در بورس کالا معامله شد


میزان درآمد ماهانه "سفار" 

بر اساس این گزارش، درآمدی که شرکت سیمان فارس در بهمن‌ماه از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی کرد ۲۰ درصد افزایش یافت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۸ درصد رشد پیدا کرد، درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی که طی ۱۱ ماه گذشته به ثبت رسید با ۸۱ درصد افزایش روبه‌رو بود.

درآمد ماهانه سفار+بورس نیوز

درآمدزاترین محصول شرکت سیمان فارس در بهمن ماه متعلق به «سیمان پرتلند تیپ دو کیسه ای» با ۸۶ میلیارد ریال بود و نرخ فروش آن نیز ۵۴۴ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که با رشد نرخ ۲۲ درصدی مواجه بود، درآمد به دست آمده از فروش این محصول در برگیرنده‌ی ۳۸ درصد از کل درآمد‌ها بود.

مقدار فروش محصولات "سفار"

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، بر پایه این گزارش، شرکت سیمان فارس در بهمن‌ماه سال جاری ۴۶,۱۴۱ تن از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با دی ماه ۱۷ درصد افزایش فروش را به همراه داشت، مجموع فروش سفار طی ۱۱ ماه گذشته برابر با ۵۵۸,۶۵۵ تن بود که تماماً در بازار داخلی فروش رسید.

مقدار فروش ماهانه سفار+بورس نیوز

پرفروش‌ترین محصول سفار در بهمن‌ماه مربوط به «سیمان پرتلند تیپ دو فله ای» با ۱۸،۲۹۴ تن بود که نرخ فروش آن ۴۴۲ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید، محصولات دیگری که توسط این شرکت سیمانی به فروش رسیدند شامل «سیمان پرتلند تیپ ۵ - فله‌ای و سیمان پرتلند تیپ۵-کیسه ای» می‌شوند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بیش از ۹۲ میلیون تن سیمان در بورس کالا معامله شد
از ابتدای راه اندازی معاملات گواهی سپرده سیمان؛

بیش از ۹۲ میلیون تن سیمان در بورس کالا معامله شد

سهام
با تسویه تسهیلات زیرمجموعه شرکت سیمان و فارس خوزستان؛

سهام "سفارس" را از رهن بانک درآمد/تسویه تسهیلات "سخزر"

معامله حدود ۴ میلیون گواهی سپرده سیمان
در معاملات روز گذشته بورس کالا رقم خورد؛

معامله حدود ۴ میلیون گواهی سپرده سیمان

ارسال نظر