بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
بیست و هشتمین کنگره علوم و صنایع غذایی ایران در گروه صنعتی- پژوهشی زر آغاز به کار کرد
برای نخستین بار در تاریخ برگزاری کنگره ها، کنگره علوم و صنایع غذایی ایران در یک شرکت صنعتی افتتاح شد.
کد خبر : ۲۵۵۱۳۰

بیست و هشتمین کنگره علوم و صنایع غذایی ایران در شهرک صنعتی زر آغاز به کار کرد

به گزارش بورس نیوز، بیست و هشتمین کنگره علوم و صنایع غذایی ایران با حضور دانشگاهیان، صنعتگران و متخصصین صنایع غذایی کشور به صورت حضوری ومجازی برگزار شد.



براساس این گزارش در آئین افتتاحیه این کنگره مهدی امینی، دبیر کنگره و عضو هیئت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر، محمد حسین عزیزی، رئیس هیئت مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی ایران و رئیس ستاد کنگره و همچنین زهرا عبداللهی، مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت به ایراد سخنرانی پرداختند.

مهدی امینی، دبیر بیست و هشتمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران و عضو هیئت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر در آئین افتتاحیه این مراسم به ویژگی خاص و ممتاز این رویداد نسبت به کنگره‌های قبل پرداخت و گفت: مشارکت گروه صنعتی و پژوهشی زر و انجمن علوم و صنایع غذایی ایران در برگزاری این کنگره باعث شد تبادل خوبی بین صنعتگران و دانشگاهیان اتفاق بیافتد.

بیست و هشتمین کنگره علوم و صنایع غذایی ایران در شهرک صنعتی زر آغاز به کار کرد

در ادامه محمدحسین عزیزی، رئیس هیئت مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی ایران و رئیس ستاد کنگره با اشاره به شرایط خاص و پاندمیک کرونا گفت: کنگره امسال در دو بخش حضوری و مجازی برگزار شده که متخصصان بتوانند از همه ظرفیت‌ها موجود استفاده کرد و از کنگره بهره ببرند.

بیست و هشتمین کنگره علوم و صنایع غذایی ایران در شهرک صنعتی زر آغاز به کار کرد

زهرا عبدالهی نیز به برنامه‌های اداره تغذیه وزارت بهداشت و همکاری با صنایع غذایی در بهبود کیفیت محصولات غذایی اشاره کرد و گفت: این اداره کل درصدد است تا با همکاری صنایع غذایی کشور بتواند نسبت به اصلاح ذائقه جامعه و کم کردن نمک، قند و چربی در محصولات غذایی اقدام کند.

گفتنی است، بیست و هشتمین کنگره علوم و صنایع غذایی ایران در تاریخ چهارم و پنجم اسفند در شهرک صنعتی زرماکارون در حال برگزاری است

اشتراک گذاری :
ارسال نظر