بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان

نظام تولید و فروش فولاد هرمزگان بر پایه مشتری مداری

مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان گفت:در شرکت فولاد هرمزگان نظام تولید و فروش بر پایه مشتری مداری تعریف شده و به ایجاد واحد‌ها و ساختار‌هایی متناسب با نیاز‌های مشتریان در این زنجیره پرداخته است.
کد خبر : ۲۵۵۱۵۷

فولاد هرمزگان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مهدی شکری زاده، مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان اظهار کرد: شرکت فولاد هرمزگان، همواره برآن بوده با به کارگیری رویکرد‌های بهبود مستمر و استراتژی‌های توسعه بازار، در راستای جلب نظر مشتریان و ارائه محصولات مطابق استاندارد‌های روز دنیا، اهداف و برنامه‌های خود را بر پایه تجربه خوشایند مشتریان خود تهیه و تدوین نماید.



وی کسب حداکثری رضایت مشتریان خود را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم بر شمرد و تاکید کرد: واحد فروش در تلاش است تا به انحای گوناگون از زمان دریافت درخواست از مشتریان تا زمان تحویل و حتی پس از آن حقوق مشتریان را مد نظر قرار دهد و در هر کجای این زنجیره حتی المقدور به نیاز‌های آن‌ها توجه کند.

شکری زاده تصریح کرد: در حال حاضر نیز تمامی واحد‌های شرکت در کل فرآیند فولاد هرمزگان از جمله فروش و بازاریابی، استراتژی‌ها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان تعریف کرده و در حال اجرا دارند که با مشتریان و بازار ارتباط مستقیمی داشته و نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان، دریافت بازخورد‌ها از مشتریان و نیاز‌های آتی آن‌ها را در راستای سیاست گذاری‌های سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آن‌ها در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان گفت: در شرکت فولاد هرمزگان نظام تولید و فروش بر پایه مشتری مداری تعریف شده و به ایجاد واحد‌ها و ساختار‌هایی متناسب با نیاز‌های مشتریان در این زنجیره پرداخته است. در این ارتباط، در سال جاری بر اساس معیار‌های تعالی سازمانی، شاخص‌ها و گردشکار‌های عملیاتی مجددا مورد بازنگری قرار گرفت و در زمینه بهبود فرآیند‌های فروش، معیار سنجش رضایت مشتریان مورد توجه ویژه واقع شد و با انجام اقدامات اصلاحی مطابق نظرات اخذ شده و سطح انتظارات مشتریان و ارائه بازخورد‌های مورد نیاز به آن‌ها، گام‌های مهمی در راستای جلب رضایت مشتریان در شرکت برداشته شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر