بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
پتروشیمی خراسان برای اوره پریل مشتری پیدا کرد؛

حضور دوباره کریستال ملامین در سبد "خراسان"

حضور دوباره کریستال ملامین در سبد
۵۰۰ تن از محصول آمونیاک (مایع) پتروشیمی خراسان به عرضه گذاشته شد که نسبت به هفته گذشته تغییری را در مقدار عرضه‌ها به دنبال نداشت.
کد خبر : ۲۵۵۱۷۶

پتروشیمی خراسان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، در هفته منتهی به ۶ اسفندماه سال جاری شرکت پتروشیمی خراسان پس از ۲ هفته با ۳ محصول وارد رینگ معاملاتی شد و کریستال ملامین به سبد محصولات طی این هفته اضافه شد.

از محصول کریستال ملامین طی این هفته ۳۲۰ تن در بورس کالا عرضه شد که عملکرد مشابهی را همچون آخرین هفته حضور خود به ثبت رساند، مقدار تقاضایی که برای کریستال ملامین طی این هفته وجود داشت ۵۱۵ تن بود که با این مقدار از تقاضا تمام محصول عرضه‌شده به فروش رسید، درآمدی که از فروش کریستال ملامین به دست آمد برابر با ۲۱ میلیارد و ۸۵۲ میلیون تومان بود.


بیشتر بخوانید: سرما به تولید "خراسان" زد


۵۰۰ تن از محصول آمونیاک (مایع) پتروشیمی خراسان به عرضه گذاشته شد که نسبت به هفته گذشته تغییری را در مقدار عرضه‌ها به دنبال نداشت اما؛ طی این هفته حجم بیشتری از این محصول فروش رسید که با افزایش ۱۸۹ درصدی به ۲۶۰ تن رسید.

عملکرد هفتگی پتروشیمی خراسان+بورس نیوز

نرخ فروش آمونیاک (مایع) پتروشیمی خراسان تا پایان هفته ۱۱۸,۵۴۵ هزار ریال اعلام شد که نسبت به هفته گذشته نرخ فروش آن ۵ درصد کاهش یافت، میزان درآمدی که از فروش این محصول حاصل شد برابر با ۳ میلیارد و ۸۲ میلیون تومان بود.

دیگر محصولی که توسط پتروشیمی خراسان در بورس کالا مورد عرضه قرار گرفت مربوط به به اوره پریل بود که ۶۰۰ تن از این محصول مورد عرضه قرار گرفت اما؛ بر خلاف هفته گذشته که متقاضی برای این محصول وجود نداشت در این هفته ۱۰۰ تن از اوره پریل به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سرما به تولید
وزن و فروش پتروشیمی شرق‌نشین زیر ذره‌بین رفت؛

سرما به تولید "خراسان" زد

اوره پریل
حجم معامله ۱۲۰ تنی کریستال ملامین پتروشیمی خراسان؛

اوره پریل "خراسان" خریدار نداشت

تعطیلی فعالیت
شرکت پتروشیمی خراسان اعلام کرد؛

تعطیلی فعالیت "خراسان" تا اطلاع ثانوی

ارسال نظر