بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
ذوب‌آهن اسفندماه را با بیش از ۳۴۵ میلیارد تومان آغاز کرد
میزان عرضه‌های ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا با سبدکالایی خود که شامل ۱۰ محصول بود و از لحاظ وزنی به ۲۷ هزار و ۸۰۷ تن رسید.
کد خبر : ۲۵۵۱۸۲

ذوب آهن اصفهان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، ذوب‌آهن اصفهان آخرین هفته اسفند‌ماه را با کمی استراحت در عرضه‌ها آغاز کرد و توانست ۳۴۵ میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان از سبد کالایی این هفته خود بدست آورد.

میزان عرضه‌های ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا با سبدکالایی خود که شامل ۱۰ محصول بود و از لحاظ وزنی به ۲۷ هزار و ۸۰۷ تن رسید.

عملکرد ذوب آهن+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: ذوب‌آهن اصفهان با صادرات و واردات در رونق بندر چابهار نقش مهمی ایفا کرده است


«تیرآهن»

ذوب آهن توانست تمام عرضه‌های خود در بخش انواع تیرآهن را با حجم ۶ هزار و ۸۷۷ تنی به فروش برساند و ۸۹ میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان را بدست آورد.

ذوب آهن+بورس نیوز

«سبد تیرآهن مخلوط»

بر اساس این گزارش باید اشاره داشت که «سبد تیرآهن مخلوط» ذوب آهن نیز عرضه‌ای بیش از ۱,۵۱۸ هزارتن را در این هفته به ثبت رساند که مشتریان ۱,۱۲۷ هزارتن از این کالا را خریداری کرده تا ۱۶ میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان در این بخش بدست آید.

«سبد میلگرد مخلوط»

بر پایه این گزارش باید اشاره داشت که ذوب آهن «سبد میلگرد مخلوط» نیز در دستور کار داشت و عرضه ۲ هزار و ۴۰۰ تن را به بازار آورد و مشتریان سفارش بیش از ۱۱ هزار تنی را به ثبت رساندند تا ۲۹ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان ارزش فروش این کالا باشد.

«شمش بلوم»

از سوی دیگر می‌توان به دیگر محصول این کالا اشاره داشت که شمش بلوم با عرضه بیش از ۱۶ هزارتنی در این هفته به رینگ معاملات آمدند و با فروش تمام این کالا، ذوب آهن توانست ۲۱۰ میلیارد و ۲۷ میلیون تومان درآمد را بدست آورد.

«سبد نبشی»

ذوب‌آهن اصفهان، در ادامه «سبد نبشی» را راهی بورس کالا کرد و بیش از یک هزارتن از این کالا در سبدکالایی خود برای عرضه در بورس کالا آورد و با فروش تمام آن، توانست درآمد ۱۴ میلیارد و ۱۶۱ میلیون تومانی را بدست آورد.

«شمش چدن»

از سوی دیگر می‌توان به «شمش چدن» اشاره داشت و عرضه ۱۰ هزار تنی را با خود به بورس کالا آورد بود و تمام این عرضه‌ها را به‌فروش رساند و ۱۱۷ میلیارد تومان درآمدزایی را به حساب این شرکت ریخت.

«سبد ناودانی»

از سوی دیگر باید اشاره داشت که ذوب آهن اصفهان در این بخش یعنی سبد ناودانی نزدیک به ۹۸۹ تن عرضه در بورس کالا داشت و تمام عرضه‌ها فروخته شد و ۱۶ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان را بدست آورد.

«سبد میلگرد مخلوط»

بر پایه این گزارش باید اشاره داشت که ذوب آهن «سبد میلگرد مخلوط» نیز در دستور کار داشت و عرضه ۵ هزار و ۳۷۵ تن را به بازار آورد و مشتریان سفارش ۱۴ هزار و ۳۷۵ تنی را به ثبت رساندند تا ۷۳ میلیارد و ۷۱۱ میلیون تومان ارزش فروش این کالا باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر