بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

وزیر امور خارجه فردا، در مجلس توضیح می دهد

وزیر امور خارجه فردا، در مجلس توضیح می دهد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا از وزیر امور خارجه دعوت کرده تا درخصوص روند مذاکرات وین توضیحاتی ارائه نماید.
کد خبر : ۲۵۵۲۵۰

وزیر امور خارجه فردا، در مجلس توضیح می دهد

به گزارش بورس نیوز، مرتضی محمودوند، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در تذکری در رابطه با تیم مذاکره کننده کشورمان اظهارکرد: اخبار خوبی از مذاکرات وین منعکس نمی‌شود، منافع ملت ایران در مذاکرات باید رعایت شود، در غیر این صورت مجلس انقلابی و نمایندگان این ملت به این موضوع ورود می‌کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم ادامه داد: قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها باید در جریان مذاکرات هسته‌ای رعایت شود، در غیر این صورت دولت باید پاسخگو باشد. متاسفانه اخبار خوبی از تیم مذاکره کننده نمی‌رسد؛ لذا از نمایندگان درخواست دارم جدا از مباحث بودجه سال ۱۴۰۱، توجه جدی به این موضوع حیاتی و مهم داشته باشند.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا از وزیر امور خارجه دعوت کرده تا درخصوص روند مذاکرات وین توضیحاتی ارائه نماید.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر