بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
«بهمن دیزل» پیشرو در ارزش بازار گروه شد؛

رشد ۲۸۶درصدی سرمایه‌گذاری غیربورسی "خبهمن"

رشد ۲۸۶درصدی سرمایه‌گذاری غیربورسی
"خبهمن" در بهمن‌ماه سال جاری عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری را در شرکت‌های «غیر بورسی» داشت، بیشترین سرمایه‌گذاری در این بخش مربوط به شرکت «بهمن موتور» با ۳۹،۰۴۰ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۵۳۳۴

گروه بهمن+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه بهمن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۱۴۲،۴۸۲ میلیارد ریال ارائه کرد که متشکل از مجموع سرمایه‌گذاری در شرکت‌های «بورسی» و «غیر بورسی» بود، همچنین بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در شرکت‌های «غیر بورسی» با ۱۰۲،۹۳۸ میلیارد ریال بود.

عملکرد ماهانه خبهمن+بورس نیوز

مابقی سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" در یازدهمین ماه از سال مالی در شرکت‌های «بورسی» با ۳۹،۵۴۳ میلیارد ریال به ثبت رسید، سرمایه‌گذاری در شرکت‌های «غیر بورسی» ۲۸۶ میلیارد ریال افزایش را نسبت به ماه گذشته شاهد بود.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" طی دوره یک‌ماهه نسبت به سال گذشته ۷۹۱ درصد افزایش یافت، عمده‌ترین سرمایه‌گذاری گروه بهمن در شرکت‌های «غیر بورسی» مربوط به بخش «سرمایه‌گذاری‌ها» با مبلغی بالغ‌بر ۵۳،۶۶۶ میلیارد ریال بود و در جایگاه بعدی نیز «خودرو و ساخت قطعات» با ۴۶،۲۶۳ میلیارد ریال قرار داشت.


بیشتر بخوانید: متمایز بودن در عرضه محصولات ویژگی منحصر گروه بهمن


ارزش بازار پرتفوی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس خبهمن

بر پایه این گزارش، گروه بهمن طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را برابر با ۸۰،۹۷۴ میلیارد ریال به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۱۰۵ درصدی را به همراه داشت.

ارزش بازار صورت وضعیت بورسی خبهمن+بورس نیوز

در صورت خلاصه سرمایه‌گذاری‌های تفکیک‌شده عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بورس "خبهمن" متعلق به گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» ۱۸،۳۳۵ میلیارد ریال بود.

بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» در اختصاص شرکت «بهمن دیزل» با ۴۲،۵۷۷ میلیارد ریال و شرکت «سرمایه‌گذاری بهمن» با ۱۳،۹۰۶ میلیارد ریال بود، خبهمن با سرمایه ثبت‌شده ۱۳۴,۶۳۷ میلیارد ریالی ریال طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده ۱,۷۶۵ میلیارد ریال درآمد داشت.

همان‌طور که بیان شد، "خبهمن" در بهمن‌ماه سال جاری عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری را در شرکت‌های «غیر بورسی» داشت، بیشترین سرمایه‌گذاری در این بخش مربوط به شرکت «بهمن موتور» با ۳۹،۰۴۰ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۷۴درصد تولید
گروه بهمن در خصوص تغییرات سودخالص اعلام کرد؛

افزایش ۷۴درصد تولید "خبهمن" و رشد ۴۵درصدی فروش

سودجویی دلالان از افزایش امکانات دیگنیتی با عنوان دیگنیتی پلاس و پرو!
مسئول گرانی خودرو کیست؟ بهمن موتور یا دلالان سودجو؛

سودجویی دلالان از افزایش امکانات دیگنیتی با عنوان دیگنیتی پلاس و پرو!

ارسال نظر