بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
درساتریدر، سامانه‌ای فراتر از یک کارگزاری
حدود دو سال است که درساتریدر به‌عنوان یکی از پنل‌های معاملاتی آنلاین بورس در بازار سرمایه ایران فعالیت می‌کند؛ و در همین مدت کم تبدیل به یکی از محبوبت‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی در میان معامله گران بازارسرمایه شده است.
کد خبر : ۲۵۵۴۰۰

درساتریدر، سامانه‌ای فراتر از یک کارگزاری

به گزارش بورس نیوز، حدود دو سال است که درساتریدر به‌عنوان یکی از پنل‌های معاملاتی آنلاین بورس در بازار سرمایه ایران فعالیت می‌کند؛ و در همین مدت کم تبدیل به یکی از محبوبت‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی در میان معامله گران بازارسرمایه شده است.



ابزار‌هایی مثل معاملات شرطی، امکان مدیریت حساب فرزندان، امکان کسب درآمد بدون انجام معامله، امکان انجام معاملات مجازی و ابزار‌های پیشرفته معاملاتی جزو امکاناتی هستند که درساتریدر را در بازار سرمایه تبدیل به یک سامانه منحصربه‌فرد و فراتر از صرفاً یک کارگزاری معاملاتی کرده است.

معاملات شرطی با درساتریدر

کاربران درساتریدر می‌توانند از فیلتر‌های موجود بر روی ابزار سفارش شرطی به منظور خودکار کردن فرآیند سفارش گذاری و افزایش دقت و سرعت در معاملات استفاده کنند. در شرایطی که استراتژی معاملاتی کاربر مشروط به برقراری شرایط خاصی باشد، "ابزار سفارشات شرطی درساتریدر" می‌تواند این نیاز را در کمترین زمان با دقت بالا و بدون نیاز به دنبال کردن بازار توسط کاربر مرتفع کند. از موارد استفاده ابزار سفارش شرطی می¬توان به تعیین اتومات حد سود و حد ضرر معاملات، خرید اتومات سهم مستعد رشد¬ درشرایط منفی بازار، فروش اتومات عرضه اولیه و ... اشاره کرد.

درساتریدر، سامانه‌ای فراتر از یک کارگزاری

معاملات مجازی با درساتریدر

برای اولین بار در ایران روی درساتریدر امکانی فراهم شده است تا کاربران یک میلیارد ریال اعتبار مجازی بگیرند؛ و به‌این‌ترتیب آن‌ها می‌توانند بدون متحمل شدن ضرر مالی در شرایط واقعی بازار قرار بگیرند و استراتژی معاملاتی خود را محک زده و میزان بازدهی خود را رصد کنند.

مدیریت چند حساب با درساتریدر

در این سامانه یک معامله‌گر می‌تواند همزمان و بدون خروج از پنل، چندین حساب را مدیریت کند. حتی اگر هرکدام از این حساب‌ها در یک کارگزاری باز شده باشند چنین امکانی وجود خواهد داشت. این امکان، به‌خصوص برای مدیریت حساب فرزندان بسیار کارآمد خواهد بود.

شبکه اجتماعی تحلیلگران درساتریدر

درساتریدر یک شبکه اجتماعی به‌وجود آورده است که در آن افراد مختلف می‌توانند دنبال‌کننده‌ها و دنبال‌شونده‌های خود را داشته باشند. هرکسی در این شبکه اجتماعی می‌تواند تحلیل‌های خود را منتشر کند و دیگران هم می‌توانند نظرات خود درباره تحلیل‌ها را بیان کنند. طبیعتاً همه اعضای این شبکه اجتماعی کسانی هستند که در درساتریدر احراز هویت شده‌اند و اکثریت آن‌ها از تحلیلگران شناخته شده بازار می¬باشند که با هویت واقعی خود در آن فعالیت می‌کنند.

درساکلاب

درساتریدر یک باشگاه مشتریان قوی به‌وجود آورده است که صرفا عضویت در آن می‌تواند سودآور باشد. افراد با فعالیت در درسا می‌توانند امتیازاتی کسب کنند و در نهایت مابه‌ازای این امتیازات را به‌صورت پول نقد دریافت کنند. منظور از فعالیت، لزوماً معامله‌گری نیست. بلکه اقداماتی مثل فعالیت در شبکه اجتماعی درسا و معرفی دوستان به این سامانه فعالیت‌هایی است که می‌تواند امتیازات اعضاء را بالا ببرد و برای ایشان منافع مالی داشته باشد.

درساتریدر، سامانه‌ای فراتر از یک کارگزاری

ابزار‌های پیشرفته معاملاتی درساتریدر

به‌جز ابزار‌هایی که ذکر شد، درساتریدر امکانات دیگری مثل نقشه بازار، ابزار‌های تحلیل تکنیکال و هات‌لیست‌های بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ضمناً پنل کاملا با رابط کاربری آسان طراحی شده است که رصد، تحلیل یا حتی انجام معامله در همه‌جای آن در دسترس است.

درحال‌حاضر درساتریدر یکی از پنل‌های معاملاتی محبوب بازار است که مجموعه‌ای از ابزار‌های مفید که شامل: ابزار معاملات شرطی، امکان انجام معاملات مجازی، امکان مدیریت همزمان چند حساب، شبکه اجتماعی تحلیلگران، باشگاه مشتریان درساکلاب و ابزار‌های پیشرفته معاملاتی و ... را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ که به همین خاطر به سامانه‌ای فراتر از یک کارگزاری مطرح شده است. همچنین ثبت نام سجام و افتتاح حساب در سامانه معاملاتی درسا تریدر بصورت رایگان و غیرحضوری در کمتر از ۴۸ ساعت انجام می شود. هم اکنون می‌توانید با کلیک بر روی ثبت نام در درساتریدر، معامله‌گری حرفه‌ای را آغاز نمائید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر