بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
درآمدزایی پتروشیمی پارس با محصول استایرن منومر؛

درآمد ماهانه "پارس" در بهمن‌ماه بالاتر از میانگین بود

درآمد ماهانه
پتروشیمی پارس بیشترین درآمدی که از فروش محصولات به دست آورد مربوط به فروش «استایرن منومر» با ۱۲،۲۷۹ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در بهمن‌ماه ۲۷ میلیون و ۵۵۳ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۵۵۴۴۰

پتروشیمی پارس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای که شرکت پتروشیمی پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری به ثبت رساند بالغ‌بر ۳۸،۱۷۰ میلیارد بود و درآمد‌های تجمیعی حاصل از فروش محصولات این پتروشیمی طی دوره ۱۱ ماهه برابر با ۳۹۱،۷۳۸ میلیارد ریال شناسایی شد.

عملکرد ماهانه پتروشیمی پارس+بورس نیوز

درآمد‌های پتروشیمی پارس در بهمن‌ماه از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی شد و از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز درآمدی از فروش محصولات در بازار صادراتی کسب نکرد.


بیشتر بخوانید: عرضه محصولات متنوع در رینگ های بورس انرژی


میزان درآمد ماهانه "پارس"

بر پایه این گزارش صورت گرفته، درآمد‌های ثبت‌شده پتروشیمی پارس در بهمن‌ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش پیدا کرد و میزان درآمدی که این پتروشیمی طی ۱۱ ماه گذشته از خود بر جای گذاشت رشد ۷۲ درصدی را به ثبت رساند.

درآمد ماهانه پتروشیمی پارس+بورس نیوز

درآمدی که این پتروشیمی در بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشت رشد ۴۸ درصدی را تجربه کرد و لازم به ذکر است که درآمدی که طی این دوره شناسایی شد ۸ درصد بالاتر از میانگین بود.

پتروشیمی پارس بیشترین درآمدی که از فروش محصولات به دست آورد مربوط به فروش «استایرن منومر» با ۱۲،۲۷۹ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در بهمن‌ماه ۲۷ میلیون و ۵۵۳ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید، «اتان» با ۱۰،۱۳۳ میلیارد ریال دیگر محصول درآمدزای پتروشیمی پارس بود که نرخ فروش آن ۸ میلیون و ۵۵۸ هزارتومان بود.

مقدار فروش محصولات پتروشیمی پارس

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی پارس در بهمن‌ماه ۲۵۳،۶۹۴ تن از محصولات خود را در بازار داخلی به فروش رساند و از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز مقدار فروش محصولات این پتروشیمی برابر با ۲،۹۶۴،۵۷۲ تن اعلام شد، بیشترین فروش محصولات طی این ۱۱ ماه سپری‌شده در اختیار «اتان» با ۱،۲۴۲،۷۰۸ تن بود.

فروش و تولید پتروشیمی پارس+بورس نیوز

گران‌ترین محصول پتروشیمی پارس در بهمن‌ماه متعلق به «استایرن منومر» با ۲۷ میلیون و ۴۰۷ هزارتومان بود که ۱۹،۶۲۸ تن از این محصول به فروش رسید و درآمد حاصل از فروش این محصول برابر با ۵،۳۷۹ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر