بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
جلسه بررسی عملکرد مدیریت شعب بانک ایران زمین منطقه فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد
جلسه بررسی عملکرد مدیریت شعب منطقه فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد با حضور مدیر و روسای شعب منطقه و مدیر امور شعب استان‌ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
کد خبر : ۲۵۵۵۷۴

جلسه بررسی عملکرد مدیریت شعب بانک ایران زمین منطقه فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد

به گزارش بورس نیوز، در این جلسه محمد حسینی کناروئی، مدیر امور شعب استان‌ها به بررسی وضعیت کنونی شعب استان پرداخت و گفت: بدون شک وجه تمایز بانک ایران زمین نسبت به سایر بانک‌ها علی‌الخصوص مدیریت منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد منابع انسانی متعهد، کارآمد و دلسوز است.



در ادامه محمود حسن شاهی، مدیر شعب استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به جلسه شورای مدیران به بررسی وضعیت کلی استان در مقایسه با سایر بانک‌ها و بررسی سهم بازار بانک ایران زمین در استان فارس و دیگر استان‌ها پرداخت.

حسن شاهی ضمن معرفی طرح تلاش و طرح پایانه‌های فروشگاهی ویژه استان فارس، بر تلاش مضاعف همکاران در ایام پایانی سال به منظور خدمت رسانی به مشتریان بانک تاکید کرد.

در پایان سیدمهدی فاطمی، معاون مالی و اداری استان مسئولین شعب را موظف به شناسایی مشتریان کلان منطقه نمود و گفت: این مدیریت آمادگی خود را به صورت تمام وقت و با تمامی ظرفیت جهت همراهی شعب در راستای دستیابی به اهداف ابلاغی اعلام می‌نماید و از مسئولین شعب انتظار می‌رود با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، در راستای تحقق کامل اهداف بانک و رضایت مشتریان قدم بردارند و عملکرد قابل قبولی را در پایان اسفندماه داشته باشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر