بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
صنایع فولاد آلیاژ یزد در بهمن‌ماه ۱،۸۱۸ تن تولید داشت؛

درآمدزایی "فولای" جا پای سال ۹۹، اما با شیب بیشتر!

درآمدزایی
بیشترین مقدار فروش شرکت صنایع فولاد آلیاژ یزد مربوط به «محصولات تابگیری‌شده و تست ابعاد» با ۱،۲۴۸ تن بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش این محصول ۱۳،۸۳۵ تن اعلام شد.
کد خبر : ۲۵۵۶۴۹

صنایع فولاد آلیاژ یزد+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود را برابر با ۵۱۰ میلیارد ریال شناسایی کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی بالغ‌بر ۵،۴۹۰ میلیارد ریال به ثبت رسید.

درآمد ماهانه اعلام‌شده توسط "فولای" در بهمن ماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آمد و در بازار صادراتی فعالیتی ندارد، درآمدی که یازدهمین ماه از سال جاری شناسایی شد ۲ درصد بالاتر از میانگین درآمدی طی ۱۰ ماه گذشته بود، همچنین سرمایه ثبت‌شده این شرکت ۲۶۸ میلیارد ریال بود.


بیشتر بخوانید: "فولای" پیش‌پرداخت سفارش ۶ماهه آینده را گرفت


درآمد‌های ماهانه "فولای" در بهمن‌ماه

بر پایه این گزارش اعلام‎شده توسط گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد آلیاژی یزد در بهمن‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۱۳ درصد کاهش درآمد را شاهد بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش را از خود بر جای گذاشت، درآمدی تجمیعی این شرکت فولادی در ۱۱ ماه سپری‌شده از سال مالی ۵۲ درصد افزایش پیدا کرد.

روند کسب درآمد ماهانه فولای+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که توسط "فولای" طی این دور شناسایی شد مربوط به فروش «محصولات تابگیری‌شده و تست ابعاد» با ۳۴۹ میلیارد ریال بود و نرخ فروش آن نیز نزدیک به ۲۹ میلیون تومان در ازای هر تن بود که تغییر قیمتی خاصی را به همراه نداشت، همچنین «محصولات تمام کاری شده» نیز در رتبه بعدی قرار گرفت.

مقدار فروش محصولات فولاد آلیاژی یزد

بر اساس این گزارش، "فولای" در بهمن‌ماه توانست ۱,۶۷۷ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار داخل کشور به فروش برساند و طی ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز ۱۹,۶۳۷ تن از محصولات فروخته شد، فروش ماهانه این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۱۶ درصدی همراه بود.

مقدار فروش ماهانه فولای در بهمن‌ماه+بورس نیوز

بیشترین مقدار فروش شرکت صنایع فولاد آلیاژ یزد مربوط به «محصولات تابگیری‌شده و تست ابعاد» با ۱،۲۴۸ تن بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش این محصول ۱۳،۸۳۵ تن اعلام شد، همچنین لازم به ذکر است که بیشترین نرخ فروش را در بهمن‌ماه «محصولات تمام‌کاری شده» با ۴۳ میلیون و ۶۰۷ هزارتومان در اختیار داشت که با رشد ۱۲ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود.

مقدار فروش ماهانه فولای از ابتدای سال مالی+بورس نیوز

شرکت صنایع فولاد آلیاژ یزد در بهمن‌ماه ۱،۸۱۸ تن تولید داشت که شامل «ارائه خدمات، محصولات تمام‌کاری شده و محصولات تاب‌گیری شده و تست ابعاد» می‌شود، از ابتدای سال مالی تاکنون مقدار تولید محصولات این شرکت به ۱۹،۹۶۳ تن رسید، مقدار تولید ماهانه این شرکت ۷ درصد کاهش یافت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش سود خالص
نسبت به دوره مشابه سال گذشته رقم خورد؛

افزایش سود خالص "فولای" از افزایش میانگین نرخ فروش

افزایش سود انباشته ۳۷ درصدی
هزینه مالی این فولادی ۲۴ میلیارد ریال ثبت شد؛

افزایش سود انباشته ۳۷ درصدی "فولای"

افزایش درآمدهای
فولاد آلیازی یزد در مردادماه با کاهش فروش ۳۰ درصدی روبه‌رو بود؛

افزایش درآمدهای "فولای" در گرو افزایش نرخ محصولات

ارسال نظر