بااعلام شرکت گسترش صنایع پیام؛
"لپیام" از شرکت زیرمجموعه اش سود گرفت

به گزارش بورس نیوز، شرکت گسترش صنایع پیام از تقسیم سود شرکت توسعه و گسترش بسته بندی فلزی پارس خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، نظر به مصوبه مجمع عمومی سالانه سهامداران شرکت توسعه و گسنرش صنایع بسته بندی فلزی پارس در مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ مبنی بر تقسیم سود به میزان هر سهم ۱۱.۳۰۰ ریال معادل ۱۶.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال سهم این شرکت از سود سهام است.

- بیشتر بخوانید:
زنگ مجمع "لپیام" به صدا درآمد
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
سود سرمایهگذاریها عاملی برای یک نفس راحت شد؛
کسب سود ۱۲۵ ریالی و خروج "لپیام" از زیان
در پی برگزاری مزایده شرکت گسترش صنایع پیام؛
مزایده "لپیام" تنها یک مشتری داشت
با اعلام شرکت گسترش صنایع پیام؛
زنگ مجمع "لپیام" به صدا درآمد
سود سرمایهگذاریها عاملی برای یک نفس راحت شد؛
کسب سود ۱۲۵ ریالی و خروج "لپیام" از زیان
در پی برگزاری مزایده شرکت گسترش صنایع پیام؛
مزایده "لپیام" تنها یک مشتری داشت
با اعلام شرکت گسترش صنایع پیام؛
زنگ مجمع "لپیام" به صدا درآمد ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه