بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

چگونه کارگزاری‌ها از نفتا و متانول محروم شدند

چگونه کارگزاری‌ها از نفتا و متانول محروم شدند
مدیرعامل کارگزاری نماد شاهدان گفت: خبری از تکمیل زیرساخت‌هایی که باید بورس انرژی و سپرده‌گذاری مرکزی برای کارگزاری‌ها در خصوص معاملات قراردادهای آتی نفتا و متانول انجام دهند، نیست.
کد خبر : ۲۵۵۷۹۲

کارگزاری‌ها در انتظار شرکت‌های زیرساخت

علی جمالی مدیرعامل کارگزاری نماد شاهدان در گفت‌وگو با بورس نیوز، با اشاره به آیین رونمایی از تابلو معاملات قرارداد‌های آتی نفتا و متانول در بورس‌انرژی بیان کرد: در حال حاضر نامه‌نگاری‌هایی در این خصوص در بورس انرژی انجام شده و در حال حاضر منتظر خبرهایی از این زیرساخت ها هستیم.

وی ادامه داد: در واقع زیرساخت‌ها باید توسط شرکت‌های مربوطه برای کارگزاری‌ها انجام شود که برای عملی کردن به زمان نیاز داریم.


بیشتر بخوانید: تغییر نام خیابان دیدار به فرار ...


جمالی در ادامه اظهار کرد: سایر کارگزاری‌ها نیز به همین ترتیب می‌توانند وارد تابلو معاملات شوند که البته آن‌ها نیز در این خصوص تابع شرکت‌های زیرساخت خواهند بود. از طرفی با توجه به اینکه قبلا برای اوراق مشتقه زیرساخت‌هایی بوده، سختی زیادی نخواهد داشت. در این راستا باید فقط برخی دستورالعمل‌ها و محدوده‌ها از طرف سازمان به شرکت‌های زیرساخت اعلام شود که در واقع همین دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌هایی که ناظر بر معاملات از طرف سازمان ابلاغ می‌کند، اهمیت دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کف نرخ ارز برای بورس، کجاست
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

کف نرخ ارز برای بورس، کجاست

زیرمجموعه
با اعلام شرکت تامین سرمایه نوین؛

زیرمجموعه "تنوین" در مجمع سود تقسیم کرد

در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

"نقدینگی" سرمنشاء تمام ریسک‌های بازارسرمایه

ارسال نظر