بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
رشد ۱۴ درصدی درآمد‌های این سیمان‌ساز؛

کیسه‌های "ستران" ۴,۲ میلیاردتومان، سنگین شد

سیمان تهران سبد کالایی خود را با رشد ۱۴ درصدی همراه کرد تا ۴ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان به درآمد‌های هفته گذشته خود اضافه کند.
کد خبر : ۲۵۵۸۶۹

کیسه‌های

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، سیمان تهران سومین هفته اسفندماه را کماکان در مدار صعودی به ارتفاع ۱۴ درصد بیشتر از هفته گذشته به ثبت رساند تا سهامداران در پایان سال خوشحال از رشد آمار فرورش شرکت باشند.

سیمان تهران سبد کالایی خود را با رشد ۱۴ درصدی همراه کرد تا ۴ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان به درآمد‌های هفته گذشته خود اضافه کند.

مجموع درآمد کسب شده این شرکت سیمانی در هفته گذشته طی معاملات بورس کالا، ۳۵ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان به ثبت رسید.

کیسه‌های

عرضه‌های این شرکت سیمانی که در سبد آن انواع سیمان تیپ ۲ و البته تیپ ۵ قرار داشت وارد رینگ معاملات بورس‌کالا شد و توانست تمام عرضه‌های خود را به فروش برساند؛ این شرکت با حجم تقاضایی بیش از عرضه‌ها یعنی ۸۲ هزار تنی مواجه بود.

در نگاهی به عرضه‌های این شرکت سیمانی می‌توان در ابتدا ۳۵ هزارتن عرضه سیمان تیپ ۲ را مشاهده کرد و تمام این عرضه‌ها را فروخت تا مجموع درآمدی خود را در این بخش به ۱۶ میلیارد و ۸۴۴ میلیون رسید و کیسه‌های سیمان تیپ ۲ با رشد ۲ درصدی به نسبت هفته گذشته همراه شد.

سیمان تهران عرضه ۲۰ هزارتنی سیمان تیپ ۲ با گرید ۵۰ کیلویی را در دستور کار داشت و تمام این عرضه‌ها را فروخت و بیش از ۱۸ میلیارد ۶۲۶ میلیون تومان نیز درآمد کسب کرد.

لازم به ذکر است که این نوع سیمان نیز به نسبت هفته گذشته با رشد نرخ ۳ درصدی همراه بود.

از سوی دیگر باید به فروش سیمان تیپ ۵ در گرید ۵۰ کیلویی نیز اشاره داشت و با آنکه حجم ۵۰۰ تنی آن کاملا به فروش رسید، ولی شاید خریداران انتظار عرضه این نوع سیمان را نداشتند.

درآمد سیمان تهران از این بخش، ۲۹۹ میلیون و ۳۸۵ هزارتومان بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد بالای ۴,۵ درصدی در تمام کیسه‌های سیمان این شرکت؛

رشد ۱۰ درصدی وزن درآمدی سیمان تهران در بورس کالا

کیسه‌های سابیک ۲۳۴ میلیون تومان سنگین شد
انبار سیمان‌فروش آبیک، کامل خریداری شد؛

کیسه‌های سابیک ۲۳۴ میلیون تومان سنگین شد

۵۶,۵ هزارتن حجم معامله این سیمانی بود؛

کیسه‌های ستران به رشد ۲ درصدی رسید

ارسال نظر