بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
پتروشیمی خراسان با ۳ محصول پای به بورس‌کالا گذاشت؛

فروش ۶۰۰ تن از محصول اوره پریل "خراسان"

فروش ۶۰۰ تن از محصول اوره پریل
پتروشیمی خراسان در هفته سپری‌شده ۵۰۰ تن از محصول آمونیاک (مایع) را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که این مقدار عرضه همچون هفته گذشته بود، طی این هفته حجم معامله این محصول ۳۷۰ تن اعلام شد که افزایش ۱۴۰ تنی را نسبت به هفته گذشته به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۵۸۸۷

پتروشیمی خراسان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی خراسان در هفته منتهی به ۲۰ اسفندماه سال جاری با ۳ محصول «کریستال ملامین، اوره پریل و آمونیاک (مایع)» وارد رینگ معاملات بورس کالا شد.

پتروشیمی خراسان ۳۲۰ تن از محصول کریستال ملامین را مورد عرضه قرار داد که عملکردی مشابه را همچون هفته گذشته از خود باقی گذاشت، مقدار تقاضایی که برای کریستال ملامین به ثبت رسید برابر با ۲۹۵ تن بود که با کاهش ۳۲ درصدی نسبت به هفته گذشته همراه بود، درآمدی که از فروش کریستال ملامین اعلام شد برابر با ۱۸ میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان بود.


بیشتر بخوانید: سرما به تولید "خراسان" زد


پتروشیمی خراسان در هفته سپری‌شده ۵۰۰ تن از محصول آمونیاک (مایع) را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که این مقدار عرضه همچون هفته گذشته بود، طی این هفته حجم معامله این محصول ۳۷۰ تن اعلام شد که افزایش ۱۴۰ تنی را نسبت به هفته گذشته به همراه داشت، نرخ فروش آمونیاک (مایع) پتروشیمی خراسان تا پایان هفته ۱۱۲,۷۴۹ هزار ریال اعلام شد که نسبت به هفته گذشته نرخ فروش آن ۴,۴۸ درصد کاهش پیدا کرد.

عملکرد هفتگی پتروشیمی خراسان+بورس نیوز

میزان درآمدی که از فروش محصول آمونیاک (مایع) طی این هفته به دست آورد برابر با ۴ میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان بود و دیگر محصولی که توسط پتروشیمی خراسان در بورس کالا مورد عرضه قرار گرفت مربوط به اوره پریل بود که ۶۰۰ تن از این محصول مورد عرضه قرار گرفت و لازم به ذکر است که بر خلاف هفته گذشته تمام این محصول به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سرما به تولید
وزن و فروش پتروشیمی شرق‌نشین زیر ذره‌بین رفت؛

سرما به تولید "خراسان" زد

تعطیلی فعالیت
شرکت پتروشیمی خراسان اعلام کرد؛

تعطیلی فعالیت "خراسان" تا اطلاع ثانوی

با اعلام شرکت پتروشیمی خراسان؛

" خراسان " ترکیب هیات مدیره را تغییر داد

تقاضا ۵۰۵ تنی کریسال‌ملامین
ارزش معامله کریستال‌ملامین ۲۰،۳۲۵ میلیون تومان شناسایی شد؛

تقاضا ۵۰۵ تنی کریسال‌ملامین "خراسان" طی این هفته

ارسال نظر