بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
شستا حامی و همراه بخش خصوصی/بازگشت ارج به بازار ایران
با حمایت و همراهی شستا و بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریالی، برند ارج پس از ۵ سال تعطیلی به مدار تولید بازگشت.
کد خبر : ۲۵۵۹۱۶

شستا حامی و همراه بخش خصوصی/بازگشت ارج به بازار ایران


به گزارش بورس نیوز، مراسم افتتاح کارخانه ارج، روز چهارشنبه مورخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ با حضور محسن محمدی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین، برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، عمرانی معاون اقتصادی دادستان کل کشور، اقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای هیئت مدیره شرکت ارج برگزار شد.



براساس این گزارش، محسن محمدی، مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین، در این حاشیه این مراسم، با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی امری است که مقام معظم رهبری سالهاست بر آن تاکید دارند افزود: زیر ساخت‌های لازم جهت تولید ۲۲۸۰۰۰ دستگاه لوازم خانگی طی ۴ سال آینده به روش‌های SKD و CKD و انتقال دانش فنی و نصب ماشین‌آلات برای بومی‌سازی حداقل ۶۰ درصد قطعات در کشور و پس از آن تولید تحت لیسانس و ملی در این کارخانه انجام شده است.

محمدی با اشاره به این که تولید محصول با کیفیت، رمز توسعه پایدار و تضمین کننده بازار فروش و اشتغالی پایدار و روشنگر چراغ تولید است افزود: با احیای این برند برای ۸۰۰ نفر به طور مستقیم و بیش از ۲۵۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

شایسته ذکر است کارخانه ارج بیش از ۷۰ سال در تولید لوازم خانگی عمر دارد و از سال ۹۵ ورشکسته و تعطیل شده بود که با برنامه ویژه شستا مبنی بر رفع موانع تولید و احیای برند‌های ملی، به بازار لوازم خانگی ایران بر می‌گردد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر