در بازار دوم فرابورس صورت می گیرد؛
"بازارگردانی کگهر" به روش مبتنی بر حراج از فردا
شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی نماد معاملاتی شرکت سنگ آهن گهرزمین خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی نماد معاملاتی شرکت سنگ آهن گهرزمین خبر داد.
بر اساس این گزارش، بازارگردانی نماد معاملاتی "کگهر" به روش مبتنی بر حراج و در بازار دوم فرابورس انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است، زمان بازارگردانی نماد معاملاتی مذکور از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ تعیین شده است.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
مدیرعامل فرابورس اعلام کرد؛
زمان ۳۰ روزه برای پذیره نویسی سرخابیها با اعلام شرکت فرابورس؛
"دماوند" ۶۵ درصد از سهام غیرمدیریتی را عرضه میکند شرکت فرابورس اعلام کرد؛
عرضه سهام مدیریتی غیرکنترلی "ودی" در فرابورس
شرکت پتروشیمی تخت جمشید اعلام کرد؛
تغییر در ترکیب هیات مدیره "شجم"
مدیرعامل فرابورس اعلام کرد؛
زمان ۳۰ روزه برای پذیره نویسی سرخابیها با اعلام شرکت فرابورس؛
"دماوند" ۶۵ درصد از سهام غیرمدیریتی را عرضه میکند شرکت فرابورس اعلام کرد؛
عرضه سهام مدیریتی غیرکنترلی "ودی" در فرابورس
شرکت پتروشیمی تخت جمشید اعلام کرد؛
تغییر در ترکیب هیات مدیره "شجم" ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه