بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
«شیر گاو» پر فروش‌ترین محصول زمگسا شد:

درآمد ۲۵۹ میلیارد ریالی "زمگسا" در بهمن ماه

درآمد ۲۵۹ میلیارد ریالی
درآمد ماهانه شرکت "زمگسا" در مقایسه با بهمن ماه سال گذشته وارد روند صعودی شده، به گونه‌ای که شاهد رشد ۳۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته بود.
کد خبر : ۲۵۶۰۹۸

درآمد ۲۵۹ میلیارد ریالی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، طبق فعالیت ماهانه اعلام شده از طرف شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال، در بهمن ماه سال جاری این شرکت در حدود ۲۵۹ میلیارد ریال درآمد از فروش محصولات را اعلام کرد.

همچنین "زمگسا" در دوره منتهی به ابتدای سال مالی تا بهمن‌ماه، موفق به کسب درآمد تجمیعی ۲،۵۸۵ میلیارد ریالی شده است.

درآمد ۲۵۹ میلیارد ریالی

درآمد ماهانه‌ای که "زمگسا" در بهمن ماه سال جاری از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به فعالیت این شرکت در بازار داخلی است.


بیشتر بخوانید: تصمیمات مجمع عمومی "زمگسا" ثبت شد


درآمد ماهانه "زمگسا" در بهمن ماه ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش می‌توان دریافت درآمد ماهانه شرکت "زمگسا" در مقایسه با بهمن ماه سال گذشته وارد روند صعودی شده به‌گونه‌ای‌که رشد ۳۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته را سهامداران می‌توانند مشاهده کنند.

بر پایه این گزارش، با اطلاعات بدست آمده "زمگسا" در فروش ماهانه طی ۱۱ ماه اخیر، توانسته با ۲۷۹ میلیارد  ریال در دی‌ماه، بیشترین درآمد را در این ماه به ثبت برساند.

درآمد ۲۵۹ میلیارد ریالی

"زمگسا" بیشترین درآمد خود از فروش محصولات در بازار داخلی را از بخش «شیر گاو» با قیمت ۱۷۸ میلیارد ریال اعلام کرد ضمن آنکه این درآمد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، افزایش ۲۷ درصدی را به همراه داشت است؛ نرخ فروش این محصول طی این دوره به ازای هر کیلو، ۶ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شده که نسبت به چند ماه اخیر تغییر محسوسی نداشته است.

«شیر گاو» پرفروش محصول "زمگسا" شد

طبق این گزارش، «شیر گاو» با ۲،۷۹۱،۲۰۰ کیلو به عنوان پر فروش‌ترین محصول "زمگسا" طی این دوره ماهانه شناخته شد و همچنین می‌توان به محصولات دیگری که توسط این شرکت به فروش رسید اشاره کرد که متشکل از «شیر بز» با ۴۹،۲۲۰ کیلو، «محصولات زراعی» با ۱۸،۰۳۰ کیلو و «دام» با ۴۷۷ راس هستند.

در پایان لازم به ذکر است که میزان سرمایه به ثبت رسیده توسط این شرکت ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر