بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
بیشترین فروش متعلق به «الیاف و نوار پلی استر» بود:

تار و پود درآمدی "شپلی" درحال باز شدن

تار و پود درآمدی
"شپلی" نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد کاهش فروش ماهانه را به همراه داشت و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش تجمیعی خود را ۸،۹۸۱ تن اعلام کرد.
کد خبر : ۲۵۶۱۷۱

میزان فروش و درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلی اکریل ایران طبق گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری با کاهش درآمد ماهانه مواجه بود که در این بین سهامداران را طی ماه‌های آتی و برگزاری مجامع متضرر خواهد کرد.

در این راستا مجموع درآمدی که از فروش محصولات طی دوره یک ماهه شناسایی شده، برابر با ۱.۵۴۸ میلیارد ریال بود و همچنین در مدت ۱۱ ماه سپری شده از ابتدای سال مالی درآمد تجمیعی آن به ۳.۳۰۷ میلیارد ریال رسید.

میزان فروش و درآمد

درآمد ماهانه‌ای که "شپلی" از فروش محصولات در بهمن ماه توانست از خود بر جای بگذارد مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود که تمامی این محصولات در داخل کشور به فروش رسید و فعالیتی در بازار صادراتی ثبت نکرد، لازم به ذکر بوده که طبق گزارش منتهی به بهمن ماه میزان سرمایه ثبت شده این شرکت ۳,۵۷۰ میلیارد ریال بود.


بیشتر بخوانید: توقف "شپلی" با افشای اطلاعات گروه الف


درآمد‌های عملیاتی "شپلی" در بهمن ماه کاهش یافت

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که "شپلی" در بهمن ماه ۱۴۰۰ از فروش داخلی ارائه کرد شاهد کاهش ۱۲ درصدی در مقایسه با ماه گذشته بود که البته توانسته نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۸ درصد افزایش را تجربه کند، از طرفی میزان درآمد تجمیعی شرکت پلی اکریل ایران از ابتدای سال مالی تاکنون ۴۹ درصد افزایش سالانه را به همراه داشته است.

میزان فروش و درآمد

بیشترین درآمد ماهانه "شپلی" در بهمن ماه از فروش محصول «الیاف و نوار پلی استر» با ۸۲۸ میلیارد ریال بدست آمد و نرخ فروش آن به ۳۷ میلیون و ۸۹۹ هزارتومان در ازای هر تن رسید که البته نسبت به ماه گذشته ۲ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان کاهش را تجربه کرده است.

همچنین «نخ پلی استر» توانست با میزان درآمد ۶۴۹ میلیارد ریال رتبه بعدی درآمدزاترین محصول را به نام خود ثبت کند.

بر اساس این گزارش، بیشترین نرخ فروش "شپلی" در بهمن ماه متعلق به محصول «تاپس پلی استر» با نرخ فروش ۶۰ میلیون تومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته ۱ درصد کاهش یافت.

فروش محصولات "شپلی" در بهمن ماه ۱۴۰۰

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلی اکریل ایران در بهمن ماه سال جاری توانسته ۴،۰۷۶ تن از محصولات خود را در بازار داخلی کشور به فروش برساند که با توجه به آمار می‌توان گفت این شرکت نه تنها در درآمد بهمن ماه بلکه در بخش فروش محصولات نیز شکست خورده است.

در واقع "شپلی" نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد کاهش فروش ماهانه را به همراه داشت و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش تجمیعی خود را ۸،۹۸۱ تن اعلام کرد. همچنین بیشترین مقدار فروش "شپلی" طی ۱۱ ماه گذشته مربوط به «الیاف و نوار پلی استر» با ۵،۰۰۹ تن بوده که البته نتوانسته فروش شرکت را به مقدار فروش دی ماه برساند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر