بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

"رکود" بهترین فرصت سرمایه‌گذاری در بورس ۱۴۰۱

رئیس هیأت مدیره رادمان سرمایه گفت: معمولا در اقتصاد دو بخش رکود و تورم وجود دارد که می‌توان گفت از بین این دو، رکود یک زمان مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت است.
کد خبر : ۲۵۶۲۰۴

رکود، بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بورس /دپو/

سامان منتظری رئیس هیأت مدیره رادمان سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز، در خصوص وضعیت بازارسرمایه در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: معمولا در اقتصاد دو بخش رکود و تورم وجود دارد که می‌توان گفت از بین این دو، رکود یک زمان مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت است؛ بنابراین در حال حاضر حدود یک سال و نیم الی دو سال با وجود رکود، بازار سرمایه موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری فراهم خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: سال ۱۴۰۱، موعد سررسید اوراق دولتی


وی در ادامه افزود: در واقع می‌توان گفت در حال حاضر اقتصاد در وضعیتی قرار گرفته که تمامی بازار‌ها دارای رکود بوده و این رکود در تمامی بازار‌ها به نفع دولت است. چرا که دولت قصد دارد بازار را در حالت ثبات نگه دارد تا تورم ایجاد نشود و با توجه به وضعیت نقدینگی، به نظر می‌رسد این امکان تا مدتی تأثیرگذار خواهد بود.

منتظری خاطرنشان کرد: در این راستا به نظر می‌رسد دولت تا یک سال آینده تمامی بازار‌ها را در حالت رکود قرار دهد؛ بنابراین بازار سرمایه همچنان نسبت به سایر بازار‌ها وضعیت بهتری داشته و جذاب‌تر خواهد بود. البته می‌توان گفت در سال آینده بازار در حالت رکود همراه با نوسان قرار گیرد؛ اما سرمایه گذاری معمولا در زمان رکود اتفاق می‌افتد که در زمان مناسب بتوان از رشد آن استفاده کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

"بورس" در کمای ابهامات

حقوقی‌ها به دنبال افزایش سوددهی
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

حقوقی‌ها به دنبال افزایش سوددهی

راه‌اندازی صندوقی با هدف حفظ اصل سرمایه سهامداران
معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس خبر داد؛

راه‌اندازی صندوقی با هدف حفظ اصل سرمایه سهامداران

ارسال نظر