بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
«پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» روندی ثابت را در پیش دارد؛

فروش ۱۰,۱۵۰ تن سود کاستیک توسط "اروند"

فروش ۱۰,۱۵۰ تن سود کاستیک توسط
ارزش معامله «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» در پایان هفته به ۹۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان رسید که عنوان درآمدزاترین محصول "اروند" را طی این هفته به خود اختصاص داد.
کد خبر : ۲۵۶۲۵۴

پتروشیمی اروند+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی اروند در هفته منتهی به ۲۷ اسفندماه سال جاری طی عملکردی مشابه برای چهارمین هفته متوالی ۱۳,۰۰۰ تن از محصول «سود کاستیک» را روانه رینگ معاملاتی بورس کالا کرد، مقدار تقاضایی که برای این محصول اعلام شد برابر با ۱۲,۴۰۰ تن بود و حجم معامله این محصول نیز برابر با ۱۰,۱۵۰ تن شناسایی شد، فروش این محصول طی این هفته به صورت سلف انجام شد.

نرخ فروش سود کاستیک در هفته گذشته ۶۹,۳۸۶ هزار ریال در ازای هر تن شناسایی شد که تغییر خاصی را یک هفته به همراه نداشت، مقدار تقاضا این محصول نسبت به هفته گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ تن کاهش پیدا کرد.


بیشتر بخوانید: ۱۳۰ هزار تن تختال C روی تابلوی بورس کالا


درآمدی که پتروشیمی اروند از فروش محصول سود کاستیک به دست آورد برابر با ۷۰ میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان بود که با کاهش درآمد ۲۳ درصدی نسبت به هفته گذشته همراه بود، حجم معامله سود کاستیک در هفته گذشته ۱۰,۱۵۰ هزار تن بود، لازم به ذکر است که پتروشیمی اروند محصولات دیگری را روانه بورس کالا کرد که می‌توان به «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» و «پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» اشاره کرد.

عملکرد هفتگی پتروشیمی اروند+بورس نیوز

پتروشیمی خراسان در هفته منتهی به ۲۷ اسفندماه سال جاری ۳,۴۸۶ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که تمامی این محصول به‌صورت سلف به فروش رسید و مجموع تقاضا برای آن نیز ۳,۸۵۲ تن بود.

ارزش معامله «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» در پایان هفته به ۹۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان رسید که عنوان درآمدزاترین محصول "اروند" را طی این هفته به خود اختصاص داد، همچنین ۴۸۴ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» به عرضه گذاشته شد که تا تماماً به فروش رسید و عملکردی مشابه را همچون هفته گذشته از خود برجای گذاشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فردا، روز برگزاری مجمع
شرکت پتروشیمی اروند اعلام کرد؛

فردا، روز برگزاری مجمع "اروند"

برترین های بورس کالا مشخص شدند
براساس فروش در ماه گذشته؛

برترین های بورس کالا مشخص شدند

افزایش قیمت ۱.۹۴ درصدی «سود کاستیک»
پتروشیمی اروند ۱۳ هزار تن سود کاستیک در بورس کالا عرضه نمود؛

افزایش قیمت ۱.۹۴ درصدی «سود کاستیک» "اروند"

ارسال نظر