بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
جهان بیش از هر زمانی به همکاری و تعامل ملت‌ها نیاز دارد
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشور‌های حوزه تمدنی نوروز شامل تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید باستانی نوروز ۱۴۰۱ را تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر : ۲۵۶۲۸۰

محمدباقر قالیباف+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشور‌های حوزه تمدنی نوروز شامل تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید باستانی نوروز ۱۴۰۱ را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

سلام علیکم.
مایلم فرا رسیدن فصل بهار و جشن باستانی نوروز را به جنابعالی و همکاران محترمتان در پارلمان صمیمانه تبریک و شادباش گویم.

بهار آغاز زایش دوباره طبیعت، فصل شکوفایی، تازگی و طراوت است. عید نوروز به عنوان یادگار فرهنگی غنی و کهن، نمادِ دوستی، مهرورزی و همدلی می‎باشد. امید است سال پیش‌‎رو؛ برای همه ملت‎ها سالی سرشار از صلح، آرامش و امنیت پایدار باشد.

عالیجناب؛ جهان امروز بیش از هر زمانی به گفتگو، همکاری و تعامل میان ملت‎ها و نخبگان جوامع گوناگون نیاز دارد. در این میان تقویت مراودات میان پارلمان‎ها به عنوان نمایندگان ملت‎ها نقش بسزایی در ایجاد صلح و آرامش و ثبات پایدار در جهان معاصر دارد.

با اغتنام از فرصت، بر آمادگی مجلس شورای اسلامی برای ارتقاء سطح مناسبات دوستانه فیمابین تأکید می‎نمایم.

در پایان برای جنابعالی و نمایندگان محترم پارلمان سربلندی، بهروزی روز افزون و برای مردم کشورتان سالی همراه با برکت و پیشرفت آرزومندم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر