بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
فروش محصولات "شکام" طی یک ماه ۹۸ درصد افزایش پیدا کرد؛

فروش سنگین "شکام" در اسفند ۱۴۰۰/ افزایش پله‌ای درآمد‌های "شکام" طی ۳ ماه گذشته

فروش سنگین
"شکام" شاهد ورود «آسپرین» به سبد فروش بود و رشد ۴ برابری مبلغ فروش استامینوفن طی اولین سال فعالیت کامل بود و «لوریل الکل» نیز با افزایش ۲.۲ برابری مبلغ فروش همراه بود.
کد خبر : ۲۵۶۵۲۲

صنایع شیمایی کیمیاگران امروز+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع شیمیایی کیمیگران امروز در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به اسفندماه سال جاری موفق به کسب درآمد ۲،۸۹۱ میلیارد ریالی شد و همچنین درآمد‌های به دست آمده توسط این شرکت در مدت زمان ۱۲ ماهه مبلغی برابر با ۱۸،۳۲۳ میلیارد ریال اعلام شد.

شرکت "شکام" در طی این دوره ماهانه موفق شد در بازار‌های داخلی و صادراتی فعالیت داشته باشد و بیشترین درآمدی که شناسایی کرد مربوط به بازار داخی بود که ۱,۷۲۲ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده بود و مابقی نیز در بازار صادراتی به دست آمد.

درآمد‌های عملیاتی "شکام" تا اسفندماه

روند کسب ماهانه شکام تا اسفندماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت صنایع شیمایی کیمیاگران امروز در اسفندماه درآمدی که از فروش محصولات به دست آورد با افزایش ۳۸ درصدی (۸۰۱ میلیارد ریال) نسبت به ماه بهمن‌ماه روبه‌رو بود و این درآمد ماهانه در مقایسه با دوره پیشین در سال گذشته نیز رشد ۱۷۹ درصدی را شاهد بود، همچنین مجموع درآمد ماهانه شکام تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ با افزایش ۱۱۳ درصدی مواجه بوده است.

بیشترین درآمدی که شرکت "شکام" در اسفندماه از خود بر جای گذاشت مربوط به محصول «پروپیلن گلایکول» بوده که از فروش این محصول ۴۹۸ میلیارد ریال درآمد به دست آمد و نرخ فروش این محصول برابر با ۸۷ میلیون تومان در ازای هر تن بود، درآمدی که از فروش این محصول شناسایی شد ۱۰۷ درصد افزایش پیدا کرد.

"شکام" شاهد ورود «آسپرین» به سبد فروش بود و رشد ۴ برابری مبلغ فروش استامینوفن طی اولین سال فعالیت کامل بود و «لوریل الکل» نیز با افزایش ۲.۲ برابری مبلغ فروش همراه بود.

(لازم به ذکر است که مبلغی که از فروش صادراتی محصولات «صد یخ و اتیلن گلایکول» حاصل شد با افزایش ۲ برابری مواجه بود.)

فروش ماهانه شکام در اسفندماه ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش که گروه تحقیق بورس نیوز انجام داد، شرکت شکام در اسفندماه سال جاری ۱۰,۱۱۳ تن از محصولات خود را مشتریان داخل و خارج از کشور خود به فروش رساند، مقدار فروش شرکت شکام طی ۱۲ ماه گذشته نیز برابر با ۵۱،۸۴۲ تن اعلام شد که بیشترین مقدار فروش را در بازار صادراتی با ۳۱,۷۸۱ تن بود.

فروش ماهانه شرکت در اسفندماه با افزایش ۱۰۰ درصدی در مقایسه با بهمن‌ماه همراه بود، پرفروش‌ترین محصولی که این شرکت در اسفندماه به فروش رساند مربوط به «اتیلن گلایکول» با ۱،۳۸۲ تن بود که در بازار صادراتی با نرخ ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان به فروش رسید، از فروش این محصول در بازار صادراتی شرکت شکام ۲۳۲ میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش تولید و فروش استامینوفن به
با اعلام شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز؛

افزایش تولید و فروش استامینوفن به "شکام" کمک کرد

دیدار سهامداران
در پی برگزاری مجمع شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز؛

دیدار سهامداران "شکام" تازه می شود

با اعلام شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز؛

"شکام" قیمت استامینوفن را افزایش داد

ارسال نظر