بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
درآمد هفتگی پتروشیمی فن‌‎آوران ۳۸ درصد کاهش پیدا کرد؛

کاهش عرضه "شفن" با طعم افزایش نرخ

کاهش عرضه
میزان درآمدی که از فروش اسیداستیک توسط "شفن" طی اولین هفته سال جاری منتهی به ۱۱ فروردین‌ماه شناسایی شد برابر با ۱۵ میلیارد و ۷۱۱ میلیون تومان بود.
کد خبر : ۲۵۶۵۲۹

پتروشیمی فن آوران+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی فن‌آوران در اولین هفته معاملاتی در سال ۱۴۰۱ با عرضه محصول «اسیداستیک» وارد رینگ معاملاتی بورس کالا شد که به ۲ صورت نقد و مچینگ به فروش رسید.

میزان درآمدی که از فروش اسیداستیک توسط "شفن" طی اولین هفته سال جاری منتهی به ۱۱ فروردین‌ماه شناسایی شد برابر با ۱۵ میلیارد و ۷۱۱ میلیون تومان بود که در مقایسه با آخرین هفته معاملات در سال گذشته با کاهش ۹ میلیارد و ۶۹۳ میلیون تومانی (۳۸ درصد) مواجه بود.


بیشتر بخوانید: عرضه گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام در بورس انرژی


بر پایه این گزارش، پتروشیمی فن‌آوران در هفته منتهی به ۱۱ فروردین ماه ۱,۰۰۸ تن از محصول اسیداستیک را در بورس کالا به عرضه گذاشت که شاهد حجم معامله ۱,۰۰۸ تنی بود و بیان‌گر آن است که تمام محصولات عرضه‌شده طی این هفته فروخته شد و روی دست "شفن" نماند.

عملکرد هفتگی پتروشیمی فن‌آوران+بورس نیوز

شرکت پتروشیمی فن‌آوران مقدار تقاضایی که برای این محصول به ثبت رساند برابر با ۹۱۲ تن به صورت نقد و ۹۶ تن نیز به شکل مچینگ بود، مقدار تقاضایی که اعلام شد برابر با مقدار عرضه‌ها بود و همچنین نسبت به آخرین هفته‌آی که مورد معامله قرار گرفت با اُفت ۵۳ درصدی همراه بود.

نرخ فروش اسیداستیک پتروشیمی فن‌آوران طی هفته گذشته ۱۵۵,۸۶۵ هزار ریال در ازای هر تن شناسایی شد که نسبت به هفته گذشته ۲۴ افزایش نرخ را به دنبال داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر